تبیان، دستیار زندگی
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در محل مصلای تهران آغاز به کارکرد. این نمایشگاه از 18 مهر ماه (پنجم ماه مبارك رمضان) لغایت 12 آبان ماه برگزار می‌شود. نمایشگاه امسال شامل بخش‌هایی نظیر بین‌الملل، ناشران و مؤسسات فرهنگی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش اولین و دومین روز نمایشگاه قرآن کریم


سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در محل مصلای تهران آغاز به کارکرد.

این نمایشگاه از 18 مهر ماه (پنجم ماه مبارك رمضان) لغایت 12 آبان ماه برگزار می‌شود.

نمایشگاه امسال شامل بخش‌هایی نظیر بین‌الملل، ناشران و مؤسسات فرهنگی هنری قرآن، سرای قرآن و اندیشه، جوان و بانوان است.

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز همچون سال‌های گذشته در نمایشگاه قرآن حضوری فعال و گسترده دارد. امّا امسال نسبت به سال‌های گذشته دو تفاوت عمده وجود دارد :

یکی تغییر ظاهری غرفه تبیان است که با طراحی بسیار جالب و زیبای خود توجه اکثر بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است و دیگری محل برگزاری نمایشگاه است که برای اولین بار در مصلای تهران برگزار می‌شود.

در اولین روز نمایشگاه قرآن، غرفه تبیان در حال آماده سازی و طراحی جدید غرفه بود ولی از صبح روز دوم پذیرای کاربران و اعضاء سایت بود که با به بازدید از غرفه پرداختند.

موسسه تبیان هر روز از ساعت 10 صبح الی 17 و 19 الی 22 پذیرای شما علاقه‌مندان می‌باشد. منتظر حضور شما کاربران و اعضاء عزیز در غرفه تبیان هستیم.

میهمانان :

حضور آقای بادکوبه (هنرمند تلویزیون) در غرفه تبیان از نکات جالب توجه این روز بود و جالبتر اینکه وقتی از ایشان در مورد تبیان سؤال شد به خوبی تبیان را می‌شناخت و با قسمت‌های مختلف آن آشنا بود.

از دیگر مهمانان این روز می‌توان به حجت الاسلام و المسلمین آقای علی‌پور (معاون فرهنگی فدراسیون فوتبال) و آقای صحیحی (مدیر امور اداری و مالی لیزینگ پارسیان) اشاره کرد.

حجت الاسلام علی پور با تمجید از تبیان خاطر نشان کرد : بزودی با تیم های ملی نوجوانان و جوانان به نمایشگاه و غرفه تبیان خواهند آمد.

دیگر قسمتهای نمایشگاه قرآن :

در نمایشگاه قرآن امسال آثار قابل توجهی از هنرمندان به نمایش گذاشته شده است که از آن جمله می‌توان به فرش‌های دستبافت بسیار نفیس با طرح‌های قرآنی و قرآن های قدیمی و تابلوهای خطاطی از آیات قرآن اشاره کرد که به شکلی بسیار زیبا طراحی شده اند و این نشانگر هنر بالای ایرانیان است و این جمله را یادآور می شود که :

هنر نزد ایرانیان است و بس

حاضرین در این روز :

آقایان بابایی (مدیر روابط عمومی) ، محمدی (مدیر کاربران و انجمنها) ، خطیبی ( مدیر فروش) ، ایوبی ، حسن زاده ، حریریان ، میقانی ،حدادی ، عطار ،شادان ، رضایی ، اجاقی ، علیپور حمزه ،عباس زادگان ، بهادری ، شمشکی و انصاری

روابط عمومی موسسه تبیان