تبیان، دستیار زندگی
بازیگر و مترجم که می شناسیمش، حالا نمایشگاه نقاشی برگزار کرده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه نقاشی آهو خردمند

آهو خردمند بعد از شش سال نقاشی‌ مستمر، اولین نمایشگاه انفرادی خود را در گالری «شیرین» برپا می‌كند.

آهو خردمند

خردمند كه بیشتر به عنوان مترجم و بازیگر شناخته‌شده است، گفت: همیشه به نقاشی علاقه داشتم و به صورت ناخودآگاه خط‌ خطی‌هایی می‌كردم، اما از یك دوره به بعد به شكل جدی و حسی نقاشی را دنبال كردم. از آنجا كه دوره آموزشی ندیده‌ام، به قول دوستانم یك نقاش خودآموزم.

او ادامه داد: پیش از این برای تفریح نقاشی می‌كردم، اما دوستانم كه كارها را می‌دیدند پیشنهاد دادند كه یك نمایشگاه برپا كنم. كم‌كم كه حجم كارها بیشتر شد، با كمك دوستانم شرایط برپایی اولین نمایشگاه انفرادی‌ام فراهم گشت و در این نمایشگاه قرار است 50 تابلو را به نمایش بگذارم.

خردمند به گفته‌ خودش با گواش كار می‌كند و تصاویر نقاشی‌هایش از ناخودآگاهی شكل گرفته كه در آن یك زندگی دیده می‌شود و هر گوشه‌ی این تابلوها داستانی را روایت می‌كند. به‌طوری كه مخاطب در هر تابلو می‌تواند به راحتی یك صحنه را تصویر نماید.

خردمند كه بیشتر به عنوان مترجم و بازیگر شناخته‌شده است، گفت: همیشه به نقاشی علاقه داشتم و به صورت ناخودآگاه خط‌ خطی‌هایی می‌كردم، اما از یك دوره به بعد به شكل جدی و حسی نقاشی را دنبال كردم. از آنجا كه دوره آموزشی ندیده‌ام، به قول دوستانم یك نقاش خودآموزم

خودش معتقد است: این ناخودآگاه و شكل داستانی از سابقه‌ بازیگری و حضورم در سینما، تئاتر و تلویزیون ریشه گرفته است.

گفتنی است که این نمایشگاه انفرادی روز جمعه 26 شهریورماه افتتاح می‌شود و نمایش آن برای عموم از 27 تا 31 شهریورماه در گالری شیرین واقع در انجمن خوشنویسان ایران ادامه دارد.


منبع: ایسنا

گروه هنر تبیان