تبیان، دستیار زندگی
کیوان ساکت از عید فطر به مدت سه روز در تالار حافظ شیراز کنسرت می دهد. به گزارش خبرنگار موسیقی"مهر"، کیوان ساکت عید فطر و دو روز بعد از آن، در تالار حافظیه شیراز، علاوه بر اجرای قطعاتی از آلبوم جدید خود یعنی "شبی با خوشید"، ق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کیوان ساکت عید فطر در شیراز کنسرت می دهد


کیوان ساکت از عید فطر به مدت سه روز در تالار حافظ شیراز کنسرت می دهد.

به گزارش خبرنگار موسیقی"مهر"، کیوان ساکت عید فطر و دو روز بعد از آن، در تالار حافظیه شیراز، علاوه بر اجرای قطعاتی از آلبوم جدید خود یعنی "شبی با خوشید"، قطعاتی دیگر نیز اجرا خواهد کرد.

این آهنگساز موسیقی ایرانی در این سفر سه روزه به دیار شعر و ادب، با پسر خود(کیارش ساکت) ، بهزاد ابوالقاسم(تنبک)وبهنام ابوالقاسم(پیانو) همراه است و قطعاتی از ساخته های خود و آهنگسازان بزرگ دنیا نظیر "باخ"، موتزارت و... را اجرا می کند.

خاطرنشان می شود، کیوان ساکت اثر موسیقایی " شبی با خورشید "(شرق اندوه 2) را با همکاری " امید نیک بین " 19 شهریور ماه منتشر کرد. آلبوم " شبی با خورشید "، 12 قطعه موسیقی نظیر "غم وشادی"، نگاه ، سلو تار و پیانو(اصفهان وشور)، برگ وباد(چهار مضراب شور)، سفر در برگ نیلوفر(مرثیه برای فریدون مشیری)،سلو تاروپیانو(دشتی)،آرزوی بزرگ(نوا)،سلو تار و ویلن(شوشتری)،رقص ایرانی(شوشتری)،راپسودی چهارگاه،سلو تار وپیانو(چهار گاه)،رستاخیز(چهارگاه) را در خود گنجانده است.

مطالب مرتبط

گفتگو با كیوان ساكت (قسمت اول)

تجلیل از استادان موسیقی ایرانی

سازها برای روز جهانی موسیقی

منبع : خبرگزاری مهر