تبیان، دستیار زندگی
لوچیانو پاواروتی تنورخوان مشهور ایتالیایی اپرا روز چهارشنبه 12 اکتبر 70 سالگی اش را جشن می گیرد.پاواروتی عقیده دارد با سالمندتر شدن زندگی اش بهبود یافته است. لوچیانو پاواروتی در گفتگو با روزنامه «لارپوبلیکا» گفت: اکنون از زن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شادمانی پاواروتی در آستانه 70 سالگی


لوچیانو پاواروتی تنورخوان مشهور ایتالیایی اپرا روز چهارشنبه 12 اکتبر 70 سالگی اش را جشن می گیرد.پاواروتی عقیده دارد با سالمندتر شدن زندگی اش بهبود یافته است.

لوچیانو پاواروتی در گفتگو با روزنامه «لارپوبلیکا» گفت: اکنون از زندگی اش رضایت بیشتری از گذشته دارد.

او افزود: با دختر 2 ساله اش ، آلیس ، وقت بیشتری را از 3 دختری که از ازدواج پیشین خود دارد ، سپری کرده است.پاواروتی گفت: دائم در حال سفر بودم و نمی توانستم در کنار دخترانم باشم.

پاواروتی در عین حال فاش کرد در ماه مارس گذشته در نیویورک برای جابجایی 2 مهره ستون فقراتش تحت عمل جراحی قرارگرفت و از کمر درد رهایی یافت.

لوچیانو پاواروتی که از آمریکا بازگشته است افزود: امیدوار است بتواند به «سفر دوره ای خداحافظی» جهانی اش در استرالیا و آسیا ادامه دهد.

لوچیانو پاواروتی در مورد آرزوهایش هنگام سالگرد تولدش پاسخ داد: خجالت می کشد چیز بیشتری از آنچه که در اختیار دارد ، درخواست کند.

با این حال ، پاواروتی گفت: اگر ناگزیر بودم ادعا کنم به تمام چیزهایی که می خواستم دست نیافته ام ، می گفتم دوست داشتم یک نقاش مشهور یا یک پزشک برجسته باشم.

منبع : جام جم آنلاین