تبیان، دستیار زندگی
جلالی پس از مدت‌ها سكوت در خصوص عدم پیوستنش به تیم فوتبال پیروزی تهران گفت: توافقات كاملی با پروین انجام داده بودیم؛ ولی، مسایل پشت پرده همه چیز را به هم ریخت. مجید جلالی در توضیح دلایل عدم پیوستنش به پرسپولیس گفت: اجازه بده...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جلالی پشت پرده نرفتن به پرسپولیس را فاش کرد


جلالی پس از مدت‌ها سكوت در خصوص عدم پیوستنش به تیم فوتبال پیروزی تهران گفت: توافقات كاملی با پروین انجام داده بودیم؛ ولی، مسایل پشت پرده همه چیز را به هم ریخت.

مجید جلالی در توضیح دلایل عدم پیوستنش به پرسپولیس گفت: اجازه بدهید، اول در ارتباط با صحبت‌های آن روز من با آقای پروین بگویم. ایشان به من تلفن كردند، من هم رفتم، با هم صحبت كردیم و به توافق رسیدیم؛ ایشان گفت، می‌خواهم این قضیه را اعلام كنم و من تا شب فرصت خواستم. در این چند ساعت، بازی‌های پرسپولیس و بازیكنان این تیم را به دقت مورد بررسی قرار دادم. جدول بازی‌ها، بازی‌های انجام شده و بازی‌هایی كه در پیش است، همه را بررسی كردم. با كسی هم مشورت نكردم. بعد از تمام بررسی‌ها، به این نتیجه رسیدم كه پرسپولیس نیاز به یك دگرگونی و رنسانس واقعی در زمینه فنی دارد كه از نظر من در یك دوره‌ی چند ماهه كاملا عملی بود.

وقتی توانایی كادر فنی، تعصب تماشاگران عاشق و بازیكنان بزرگ و حرفه‌ای كه هر كدام به تنهایی می‌توانند تیم را در جدول چند پله ارتقا دهند، شناسایی كردم، مطمئن شدم كه این تیم می‌تواند قهرمان شود. زنگ زدم و طبق قرار گفتم كه هستم و حتی به آقای پروین هم گفتم كه تیم می‌تواند قهرمان شود. بعد از آن در محیطی صمیمی و مطمئن، چند عكس هم گرفتیم و رفتیم. حالا چرا همان شب با تلویزیون صحبت كردم؟! من یك مربی فوتبالم، تنها به كار در حیطه‌ی فوتبال فكر می‌كنم و بازی‌های پشت پرده را هم بلد نیستم. از من سوال كردند، من هم دقیقا تمام آن چیزی كه بین من و ایشان رد و بدل شده بود را گفتم؛ مطمئنم كه این مصاحبه هیچ اشكالی نداشته، چون من واقعیت را بازگو كردم. ولی بی‌تردید جریان از جای دیگری آب خورده و آن هم جایی است كه بیشتر مسایل فوتبال را در پشت پرده جهت‌دهی می‌كنند.

مطمئنم همان‌طور كه آقای پروین به من اطمینان داده بود، پای این مساله ایستاد. می‌دانم كه مسایلی بوده كه او را وادار به این كار كرده است. به هر صورت این فوتبال ایرانی است و فعلا باید از دور آن را تماشا كرد. من ضمن تشكر از آقای پروین، در آن روز كه با ایشان صحبت كردم، قصد مربیگری داشتم، چون آن روز چنان شوق و انگیزه‌ای در خود می‌دیدم كه نسبت به قهرمان شدن این تیم تردید نداشتم؛ ولی، حالا دیگر هیچ تصمیم و شوقی برای مربیگری در تیم خوب پرسپولیس ندارم و مثل تمامی طرفداران و تماشاگران، تنها بازی‌ها را نگاه می‌كنم.

جلالی در پایان گفت: از تمامی رسانه‌ها، جراید و مردم خوب كه در این چند روز باعث سرگردانی آنها شدم، پوزش می‌خواهم و از تمامی مردم از صمیم قلب تشكر می‌كنم.

 علی پروین: شانس حضور جلالی پنجاه درصد است 

 حضور مجید جلالی در پرسپولیس منتفی شد