تبیان، دستیار زندگی
هدف کلی این کارگاه در وهله اول آشنایی با رشته های دانشگاهی همچون عمران وسازه می باشد که در علم امروز دنیا جایگاه ویژه ای دارد وهمچنین در درجات بعد آشنایی با تئوری ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح کارگاه سازه ماکارونی

ویژه دانش پژوهان ( شهریور 1389)آرشیو شد

اهداف:

هدف کلی این کارگاه در وهله اول آشنایی با رشته های دانشگاهی همچون عمران و سازه می باشد که در علم امروز دنیا جایگاه ویژه ای دارد و همچنین در درجات بعد آشنایی با تئوری و کارهای عملی مرتبط به سازه با ساخت یک ماکت به صورت عملی و تحلیل آن است.

در این کارگاه قصد داریم ابتدا علم سازه و علم استاتیک یا همان تحلیل سازه ها را مورد بحث قرار دهیم سپس در بخش تئوری کارگاه به معرفی و آموزش نرم افزار های مرتبط با سازه و تحلیل آن مانند نرم افزار اتوکد و نرم افزار sap 2000 بپردازیم.

کارگاه سازه ماکارونی ویژه دانش پژوهان (شهریور 1389)

بعد از بخش تئوری کارگاه بخش عملی آن آغاز می گردد که مربیان و دانش آموزان با اطلاعاتی که از علم سازه به دست آورده اند از بین طرح های ارائه شده، طرح سازه ایده آل خود را انتخاب می کنند و پس از ساخت سازه های انتخابی خود در بخش پایانی کارگاه یعنی بخش وزنه گذاری و مسابقه نهایی شرکت می کنند که پر هیجان ترین قسمت این کارگاه می باشد و کارآموزان به صورت کلی با تئوری سازه ها و همچنین تحلیل عملی سازه ها و قوانین مسابقات آشنا خواهند شد.

در این کارگاه هر 4 یا 5 نفر به صورت گروهی روی یک سازه کار می کنند و هر گروه وسایل مورد نیاز کارگاه را تحویل گرفته و طرح سازه خود را می سازند.

کارگاه سازه ماکارونی ویژه دانش پژوهان (شهریور 1389)

برنامه زمان بندی:

کارگاه ویژه دبیران و کارآموزان: روز چهارشنبه مورخ 24/06/89 ساعت 8 الی 18

کارگاه ویژه دانش آموزان: روز پنجشنبه مورخ 25/06/89 ساعت 8 الی 18

مکان: بزرگراه آیت اله صدر، خیابان قیطریه، پارک قیطریه فرهنگسرای ملل

برآورد هزینه:

عنوان کارگاه

ظرفیت کارگاه

هزینه هر شرکت کننده

(دبیر) ریال

هزینه هر شرکت کننده

 (دانش آموز) ریال

کارگاه سازه های ماکارونی

30 نفر

350000

300000

مراحل ثبت نام:

1. تکمیل فرم ثبت نام

2. واریز هزینه شرکت در کارگاه با توجه به جدول فوق به شماره حساب سیبا (بانک ملی) 0101692812002 به نام موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

توجه: لطفا در انتخاب کارگاه و مبلغ پرداختی مربوط به آن دقت فرمایید. هزینه پرداخت شده قابل برگشت نخواهد بود.

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تهیه: بخش پروژه های دانش آموزی

تنظیم: فاطمه گودرزی