تبیان، دستیار زندگی
انتفاضه اقتصادی عنوان غرفه ای است که توسط پنج تشکل دانشجویی (بسیج، انجمن اسلامی، دفتر تحکیم وحدت، جامعه اسلامی دانشجویان، جنبش دانشجویی جهان اسلام و جنبش عدالت خواه) برای حمایت مالی از مجاهدان حزب الله و معرفی کالاهای صهیونیستی به مردم درحاشیه نمایشگاه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتفاضه اقتصادی در نمایشگاه قرآن

انتفاضه اقتصادی

انتفاضه اقتصادی عنوان غرفه ای است که توسط پنج تشکل دانشجویی (بسیج، انجمن اسلامی، دفتر تحکیم وحدت، جامعه اسلامی دانشجویان، جنبش دانشجویی جهان اسلام و جنبش عدالت خواه) برای حمایت مالی از مجاهدان حزب الله و معرفی کالاهای صهیونیستی به مردم درحاشیه نمایشگاه قرآن برپا شده است.

«محمد علیزاده» مسئول این غرفه، هدف از ایجاد این بخش را تشویق مردم به حضور مستمر در عرصه جهاد و تشکیل هسته های مقاومت، تقویت مالی جبهه مقاومت و تضعیف بنیه اقتصادی اسرائیل و شکستن حصار مظلومیت رسانه ای مقاومت اعلام کرد.

وی افزود: یهودیان دنیا خود را موظف می‌دانند تا هر ساله مبلغی از درآمد خود را به رژیم اشغالگر قدس اختصاص دهند در حالی که متاسفانه این مهم در میان ما مسلمانان به فراموشی سپرده شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از طرح، انتفاضه اقتصادی گفت: ما محاسبه کرده ایم که قیمت هر فشنگ، 500 تومان است. مردم می توانند با خرید هر یک از محصولات فرهنگی ما تعدادی از فشنگ‌های نیروهای مقاومت در برابر اشغالگران را تامین کنند.

در کنار بخش انتفاضه مالی، نمایشگاهی از کالاهای صهیونیستی و نیز فتاوای مراجع معظم تقلید مبنی بر حرمت استفاده از کالاهای مذکور به نمایش گذاشته شده است.

تنظیم: هومن بهلولی