تبیان، دستیار زندگی
ایمان مبعلی با قراردادی شش ماهه به الشباب امارات می‌پیوندد. ایمان مبعلی بازیكن توانمند و ملی‌پوش جوان تیم فولاد خوزستان كه همواره یكی از اركان تاثیرگذار این تیم بوده است در آستانه‌ی پیوستن به تیم الشباب امارات قرار دارد. مب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مبعلی6ماهه به الشباب امارات می‌رود


ایمان مبعلی با قراردادی شش ماهه به الشباب امارات می‌پیوندد.

ایمان مبعلی بازیكن توانمند و ملی‌پوش جوان تیم فولاد خوزستان كه همواره یكی از اركان تاثیرگذار این تیم بوده است در آستانه‌ی پیوستن به تیم الشباب امارات قرار دارد.

مبعلی كه از ابتدای فصل بارها علاقه‌ی خود را برای انتقال به تیم های خارجی به مدیریت باشگاه فولاد اعلام كرده بود با پیشنهاد قابل توجه تیم اماراتی به فوتبال این كشور خواهد رفت.

مسعود رضاییان مدیر عامل باشگاه فولاد در این خصوص به ایسنا گفت: مذاكرات قطعی با الشباب انجام نشده است ولی فولاد مشكلی برای این انتقال ندارد.

وی تصریح كرد: مبعلی به صورت قرضی و با قراردادی شش ماهه به امارات خواهد رفت. هر چند كه هنوز باید توافقاتی با بازیكن و باشگاه الشباب انجام شود.

رضاییان خاطر نشان كرد: فولاد خوزستان برای مراحل پایانی مسابقات جام قهرمانان آسیا نیاز جدی به مبعلی خواهد داشت. علاوه بر این باشگاه الشباب باید خواسته‌های فولاد را نیز مد نظر قرار دهد.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین با اشاره به حضور قطعی «عماد رضا» در این تیم گفت: مشكلی برای بازی این ملی‌پوش عراقی در تیم فولاد وجود ندارد. اگر كارت ITC وی صادر شود در بازی هفته‌ی آینده به میدان خواهد رفت.

 پیشنهاد تیمهای اروپایی به مبعلی ، کعبی 

 گفتگو با ستاره فولاد (مبعلی)