تبیان، دستیار زندگی
اكبر غمخوار گفت: شرایط كنونی پرسپولیس به گونه‌ای است كه اكبرغمخوار شاید تنها گزینه‌ای باشد كه بتواند این اوضاع را سامان دهد، اما من هدایت این باشگاه را نمی‌پذیرم. مدیر عامل سابق باشگاه پیروزی گفت: علیرغم توانی كه برای هدایت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غمخوار خواهان برکناری پروین شد


اكبر غمخوار گفت: شرایط كنونی پرسپولیس به گونه‌ای است كه اكبرغمخوار شاید تنها گزینه‌ای باشد كه بتواند این اوضاع را سامان دهد، اما من هدایت این باشگاه را نمی‌پذیرم.

مدیر عامل سابق باشگاه پیروزی گفت: علیرغم توانی كه برای هدایت باشگاه پیروزی دارم ولی مدیر عاملی این باشگاه را نمی‌پذیرم، چرا كه معتقدم در برابر تصمیمات سالم مدیریتی كه اتخاذ می‌شود تنها كسی كه قربانی می‌شود مدیر عامل است و هیچ فرد یا اشخاص وابسته‌ی دیگر، حاضر به حمایت از این تصمیم نمی‌شوند.

وی تصریح كرد: نمی‌آیم، چون پرسپولیس مشكل ساختار، تامین منابع و مدیریت دارد. مشكلاتی كه باید با یك تفكر حرفه‌ای و پشتیبانی مستحكم یك بار برای همیشه حل شود.

غمخوار تاكید كرد: به عنوان یك هوادار در خدمت پرسپولیس خواهم ماند ولی به حضور در راس مدیریت علاقه‌ای ندارم.

وی خاطر نشان كرد: پرسپولیس چند مشكل اساسی دارد كه باید قبل از هر چیزی این مشكلات حل شود. مالكیت باشگاه باید به طور مشخص تعیین شود تا اگر می‌خواهد وابسته به سازمان تربیت بدنی فعالیت كند، ردیف بودجه‌ی مشخص برایش در نظر گرفته شود. اگر خصوصی خواهد شد، زودتر تكلیفش روشن شود و اگر هم غیر از این موارد است به سازمان یا نهادی سپرده شود تا تامین اعتبار لازم از طریق آن نهاد صورت گیرد.

مدیر عامل سابق باشگاه پیروزی تصریح كرد: مباحث درون سازمانی باشگاه پیروزی نیز از مواردی است كه به نظر می‌رسد باید وظایف هیات مدیره، مدیر عامل و گروه‌های فنی تفكیك شود تا هیچ دخالتی در حوزه‌های كاری مدیریت‌ها بوجود نیاید.

وی افزود: اعتقاد راسخ و قوی در خصوص كادر فنی تیم فوتبال پیروزی دارم. معتقدم این باشگاه به دلیل پتانسیل‌های بالای خود نیازمند یك سرمربی تراز اول خارجی است. آفتاب مربیگری پروین غروب كرده است و باید این واقعیت را پذیرفت.

غمخوار تاكید كرد: سازمان تربیت بدنی با درك صحیح از شرایط باید این باشگاه را به دست مدیران اقتصادی، حكومتی و ورزشی بسپارد. برای مدیریت باشگاه نیز شجاعی برهان كه یكی از تاثیرگذارترین افراد حال حاضر باشگاه است می‌تواند ناجی خوبی به شمار آید. سازمان با حل مشكلات شجاعی برهان باید از وی به خوبی استفاده كند.

 خداحافظی غمخوار از پرسپولیس 

 خداحافظ رفیق