تبیان، دستیار زندگی
غلامرضا محمدی از كادر فنی تیم ملی كشتی آزاد كناره‌گیری كرد. غلامرضا محمدی با ارسال نمابری كناره‌گیری خود را از كادر فنی اعلام كرد. متن نامه‌ی مربی تیم ملی كشتی آزاد به این شرح است: به نام خدای مهربان ده روز است كه از صبح تا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استعفای مربی تیم ملی کشتی


غلامرضا محمدی از كادر فنی تیم ملی كشتی آزاد كناره‌گیری كرد.

غلامرضا محمدی با ارسال نمابری كناره‌گیری خود را از كادر فنی اعلام كرد. متن نامه‌ی مربی تیم ملی كشتی آزاد به این شرح است:

به نام خدای مهربان

ده روز است كه از صبح تا شب در كوچه و خیابان‌ها مدام مورد پرسش افكار عمومی قرار می‌گیرم و نمی‌دانم چگونه و با چه واژه‌هایی پاسخ انتقادهای درست ایرانیان عاشق به كشتی را بدهم. ناگفته‌های فراوانی مانند همیشه وجود دارد اما مطمئن هستم كه بیان این ناگفته‌ها نیز دلیل قانع كننده‌ای برای شكست تیم ملی در بوداپست نخواهد بود.

ساعت ها فكر كردم تا به این نتیجه رسیدم برای یك بار هم كه شده مقابل این همه اعتراض و انتقاد لااقل سكوت كرد. معتقدم قضاوت افكار عمومی همواره درباره‌ی شكست‌های كشتی‌گیران صحیح و منطقی بوده است، به نشانه تسلیم و احترام به مردم عزیز ایران به بهانه این نوشته جدایی خود را از كادر فنی تیم ملی كشتی آزاد ایران اعلام می‌كنم. اما سخت امیدوارم كه برای مربیان جوان فرصت‌های زیادی باقی است و با وجود این كه اطمینان دارم تیم ملی كشتی آزاد ایران در بازی‌های آسیایی دوحه قطر موفق خواهد بود از تیم ملی جدا می‌شوم چرا كه برای پیروزی در آسیا وارد دنیای مربیگری نشده‌ام و بی‌صبرانه منتظر روزی هستم كه در یكی از 2 المپیك آینده بزرگی آرزوهایم را به مردم صبور و مهربان ایران نشان دهم خوشبختانه همه آنهایی كه با كشتی امروز ایران آشنا هستند درد بزرگ را می‌شناسند و نیاز به توضیحات من نیست.

لازم می‌دانم از زحمات همكارانم در تیم ملی و مسوولان محترم فدراسیون كشتی نیز تشكر كنم.