تبیان، دستیار زندگی
ثبت مطالب روزانه اعضاء یکی از بخش هایی است که کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. کاربران بسیاری در این بخش فعال هستند و روزانه مطالب بسیاری را برای دیگر کاربران تهیه و تولید می کنند؛ تعدادی از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طوفانی در راه است

خبری جدید برای کاربران ثبت مطالب اعضا

خبر جدید

ثبت مطالب روزانه اعضاء یکی از بخش هایی است که کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. کاربران بسیاری در این بخش فعال هستند و روزانه مطالب بسیاری را برای دیگر کاربران تهیه و تولید می کنند؛ تعدادی از کاربران نیز خود دست به قلم می شوند و مطلب نوشته و با نام خود در این بخش به ثبت می رسانند. عده ای از دوستان نیز شاعراند و شعرهای خود را در این بخش در معرض دید سایر کاربران قرار می دهند، برخی دیگر نیز مطالب جالب موجود در سایت های دیگر را جمع آوری کرده و در این قسمت به سایر دوستانشان نمایش می دهند.

تاکنون در بخش ثبت مطالب اعضا بیش از 400 هزار مطلب در موضوعات مختلف ثبت شده است. در اینجا لازم است از شما دوستان گرامی تشکر کنیم؛ زیرا این کار ممکن نبود مگر با کمک شما دوستان؛ که برای تهیه و یا تولید و جمع آوری این مطالب زحمات بسیاری را متقبل شده اید.

از کلیه کاربران محترم تقاضا می شود هر چه سریعتر نسبت به انتقال مطالب ارسالی خود که به صورت نامربوط در بخش های دیگر وارد شده اقدام نمایند.

و اما سخن دیگر

مدتی است که تغییراتی در این بخش به وجود آمده است و مدیریت این بخش در صدد است تا تحولاتی را در این بخش ایجاد نماید. یکی از این تغییرات، دسته بندی های جدید محتوایی بخش ثبت مطالب است که به زودی این کار انجام خواهد شد.

نوشتن، قلم

دسته بندی های جدید شامل این موارد است:

خانه داری شامل: (آشپزی و شیرینی پزی، تزیینات و دکوراسیون، نوشیدنی و دسرها، سفره آرایی و میوه آرایی، ریزه کاری های خانه داری)

سرگرمی: (لطیفه و پیامک، آلبوم تصویر، چیستان، طنز و سرگرمی، مد و لباس)

اطلاعات عمومی: (ایرانگردی، جهانگردی، دنیای گیاهان و حیوانات)

اسلام و معارف: (قرآن، اهل بیت، عقاید، احکام، اخلاق، دعا و زیارت، مهدویت)

هنر و ادبیات: (شعر و قطعات ادبی، سینمای ایران و جهان، بیوگرافی و تصاویر بازیگران، شهدا و دفاع مقدس، شخصیت ها و بزرگان، موسیقی، داستان، خاطرات و روز نوشت، معرفی کتاب، مصاحبه و گفتگو، سخنان ماندگار)

سلامتی و تندرستی: (آرایشی و زیبایی، پوست و مو، اعتیاد و سیگار، بیماری ها، خواص خوراکی ها، تغذیه و تناسب اندام، بهداشت روانی، ورزش و تحرک، سلامت و بهداشت جامعه)

خانواده: (ازدواج و همسرداری، خواستگاری و نامزدی، کودک، نوجوان وجوان، موفقیت و شادکامی، تست های روان شناسی)

دانش و فن آوری: (کامپیوتر و اینترنت، موبایل، نجوم، خودرو)

جامعه و ارتباطات: (سیاست ،حقوق، تاریخ، اجتماعی)

آموزش: (کنکور، بازی های آموزشی، آموزش و تحقیقات)

مواردی که کاربران باید در ثبت مطالب رعایت نمایید:

- منبع مطالب ارسالی حتماً ذکر گردد. اگر مطلب را خودتان نوشته اید در انتهای مطلب اشاره نمایید در غیر این صورت حتماً لینک مطلب خود را ذکر نمایید.

- عرض تصاویر ارسالی بیش از 450 نباشد در صورتی که بیش از این عدد است لطفاً خودتان آن را ویرایش نمایید.

- از ارسال مطالب خود در منوهای غیرمرتبط خودداری نمایید.

- از ذکر آدرس ایمیل و آدرس سایت های دیگر در مطالب و نظرات اعضا خودداری نمایید.

- مطالب تکراری ثبت نکنید و هر مطلب را در موضوعی بگذارید که به آن مربوط است.

- مطلب خلاف اخلاق و آدرس و لینک به سایت های غیر اخلاقی و مبتذل گذاشته نشود.

- کلمات زشت و رکیک (فحش و ناسزا) نوشته نشود.

- مطالبی که باعث تبلیغ شخصیت های مبتذل می شود قرار داده نشود.

- به شخصیت دیگر اعضاء و دوستان خودتان در سایت تبیان توهین نکنید.

- از کاربران محترم ثبت مطالب اعضا تقاضا می شود پس از ایجاد منوهای فوق، مطالب خود را به منوهای مربوطه انتقال دهند.

- پاسخ سوالات روزانه، هفتگی و ویژه تا آخر موعد پاسخ گویی در سایت قرار داده نشود.

- مطالبی که در هتک حرمت یا عناد با جمهوری اسلامی و ملیت ایرانی است قرار داده نشود. تبیان گفتگوهای علمی و انتقادی را با علاقه پذیراست.

- از قراردادن تصاویر ترسناک، رعب انگیز، دلخراش و غیر اخلاقی خودداری نمایید.

توجه: از شهریور ماه فاکتور تولید مطلب و دست نوشته های شما عزیزان به عنوان پارامتری مهم در تعیین و انتخاب کاربر برگزیده این بخش تاثیر گذار خواهد بود. همچنین درج منبع و نام نویسنده مطالب نیز در این انتخاب بی تاثیر نیست.

حال پیشنهادات شما دوستان عزیز برای این بخش چیست؟ چه امکانات و قابلیت هایی بهتر است به این بخش اضافه گردد؟ منتظر نظرات شما دوستان عزیز در این مطلب هستیم. بانظرات خود در بهتر شدن عملکرد این بخش ما را یاری رسانید.


بخش امور کاربران سایت تبیان