تبیان، دستیار زندگی
سخنگوی وزارت امور خارجه در بازدید از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، بر اهمیت رسیدگی به مشکلات ایرانیان مقیم خارج از کشور و تامین محتوا براساس خواسته های آن ها تاکید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سخنگوی وزارت امور خارجه از موسسه تبیان بازدید کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه در بازدید از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، بر اهمیت رسیدگی به مشکلات ایرانیان مقیم خارج از کشور و تامین محتوا براساس خواسته های آن ها تاکید کرد.

رامین مهمانپرست؛ سخنگوی وزارت امور خارجه

به گزارش روابط عمومی، «رامین مهمانپرست» بررسی دیدگاه کشور های خارجی نسبت به سیاست های ایران را دارای اهمیت خاصی دانست و تولید و عرضه محتوای دیجیتالی که نشانگر فرهنگ و منش اصیل ایرانیان   می باشد را بسیار ضروری توصیف کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: با توجه به اینکه قشر کثیری از مردم ما مذهبی بوده و جامعه ما یک جامعه اعتقادی است، لذا در پاسخگویی سوالات مطرح شده توسط ایرانیان خارج از کشور و اتباع خارجی، دقت کافی باید در نظر گرفته شود

وی یادآور شد: بخشی از مخاطبین رسانه های ما را عرب زبانان تشکیل داده و کشورهای همسایه نسبت به موضع گیری های ایران و تحرکات ما در منطقه حساسیت دارند، به همین منظور پی بردن به دیدگاه آن ها در خصوص ایران از طریق نظرسنجی های مختلف اهمیت زیادی دارد.

وی اظهار داشت، ضعف عمده ما در مناسبات سیاسی، عدم ارائه کامل توجیه و منطق اعتقادی و مذهبی بر کلیه اتفاقات و تحرکات جمهوری اسلامی ایران برای مخاطبین می باشد.

مهمانپرست به پرونده هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: با توجه به تبلیغات گسترده ای که بر علیه سیاست های هسته ای ایران صورت گرفته است، مقام معظم رهبری ورود به حوزه ساخت سلاح های هسته ای را شرعاً حرام اعلام نموده که تشریح گفته های ایشان و معنی دقیق این جمله برای مخاطبین خارجی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

وی مسئله حقوق بشر را بعد از مسئله هسته ای ایران بسیار مهم دانسته و صدور احکام قضایی را مهمترین دستاویز رسانه های غربی و سران بیگانه دانست که موج جدیدی از تبلیغات منفی بر علیه ایران را در پی داشته است. به همین منظور پیشنهاد راه اندازی مشاوره هایی در زمینه قوانین حقوق بشر اسلامی را به مسئولین موسسه تبیان ارائه کرد.

گفتنی است، سخنگوی وزارت امور خارجه از مرکز داده های اینترنتی تبیان نیز بازدید کرد.

تنظیم: هومن بهلولی