تبیان، دستیار زندگی
شاید شما هم حرف و حدیثهایی درباره تبلاگ شنیده باشید اما نباید از حق گذشت. تبلاگ نقطه قوتهایی دارد که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. در این مختصر تنها چند مورد از ویژگی‌های آن را برای شما می‌آوریم. بقیه‌اش به عهده‌ی شما که با آن اجین هستید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قابلیت های منحصر به فرد سامانه وبلاگ نویسی تبیان

وبلاگ

شاید شما هم حرف و حدیثهایی درباره تبلاگ شنیده باشید اما نباید از حق گذشت. تبلاگ نقطه قوتهایی دارد که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.

در این مختصر تنها چند مورد از ویژگی‌های آن را برای شما می‌آوریم.

بقیه‌اش به عهده‌ی شما که با آن عجین هستید.

1- سازگاری با موتورهای جست و جو و افزایش ضریب نفوذ آن

با بهینه سازی سامانه وبلاگ تبیان و هماهنگی آن با موتورهای جست و جو و پیاده سازی الگوهایSEO  (Search Engine Optimization) وبلاگهای تبیان رتبه‌ی بالایی در موتورهای جست و جو داشته باشند.

با توجه به این كه موتورهای جست و جو در بازدید وبلاگها بسیار موثر است این ویژگی به افزایش بازدیدها و محبوبیت وبلاگهای تبیان در فضای مجازی،كمك شایانی كرده است.

2- عدم نمایش تبلیغات در صفحات وبلاگ تبیان

یكی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد این سامانه ،نسبت به سامانه‌های وبلاگ نویسی دیگر عدم نمایش هیچگونه تبلیغاتی در آن است. بنابر این مدیریت تمام محتوا در دست کاربر بوده و هیچ محتوای اضافی و بر خلاف میلی به نمایش در نمی‌آید.

3- معرفی وبلاگهای برتر این سامانه در سایت تبیان

به وسیله لوگوی اختصاصی طراحی شده برای وبلاگ در صفحه اصلی سایت تبیان با بیش از نیم میلیون بازدید روزانه، ویژگی منحصر به فردی برای این سامانه رقم می‌زند كه فرصت تبلیغاتی بسیار بالایی برای یك وبلاگ می‌باشد.

4- تنهاترین سامانه ایمن و پاک

سامانه وبلاگ نویسی تبیان یكی از معدود سامانه های وبلاگ نویسی با محیطی كاملا سالم و به دور از هر گونه آلودگی‌های اینترنت امروزی می‌باشد.

5- سادگی و کاربر پسندی

یكی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد سامانه وبلاگ تبیان، سادگی و کاربرپسندی آن می باشد كه برای وبلاگ نویسانی كه در ابتدای كار می‌باشند بسیار مفید است.

6- نمایش و بروز رسانی از طریق اینترانت

یکی از امکانات منحصر به فرد تبیان، اینترانت آن است که بدون نیاز به کارت اینترنت و با شناسه و رمز رایگان می‌توان به آن دست یافت و علاوه بر بازدید بیش از ... پایگاه، می‌توان وبلاگهای تبیان را مشاهده و حتی ویرایش و به روز رسانی نمود.

7 و 8 و 9 و...و... (شما بگویید)


باشگاه کاربران سایت تبیان