تبیان، دستیار زندگی
انجمن وبلاگ نویسان تبیان از تاریخ 18 اردیبهشت 89 کار رسمی خود را با هدف تعامل بین وبلاگ نویسان تبیان آغاز کرد تا بدین وسیله محیطی مناسب برای کاربران که در سامانه وبلاگ تبیان حضور فعال دارند ایجاد شده و در آن به بحث و گفت و گو بپردازند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قهوه‌خانه‌ی تبلاگ

انجمن وبلاگ نویسان تبیان

وبلاگ

انجمن وبلاگ نویسان تبیان از تاریخ 18 اردیبهشت 89 کار رسمی خود را با هدف تعامل بین وبلاگ نویسان تبیان  آغاز کرد تا بدین وسیله محیطی مناسب  برای کاربران که در سامانه وبلاگ تبیان حضور فعال دارند ایجاد شده و در آن به بحث و گفت‌وگو بپردازند.

نگاهی به بحثهای این انجمن

کارگاه نقد وبلاگ، در این بحث کاربران انجمن وبلاگ نویسان تبیان  می‌توانند وبلاگ خود را در بوته‌ی نقد قرار دهند تا به وسیله فعالان انجمن چکش کاری شود.

یکی از مزیتهای این بحث آن است که وبلاگ نویسان می‌توانند نقاط قوت و ضعف وبلاگشان را شناسایی کنند  تا به وبلاگ ایده آل دست پیدا کنند.

*

برگزاری نشست های تخصصی با حضور فعالان عرصه‌ی وبلاگ نویسی، به صورت حقیقی و مجازی در انجمن وبلاگ نویسان تبیان.

*

مشکلات بلاگر ها، در این بحث کاربران گرامی، می‌توانند مشکلات خود را که در هنگام فعالیت در این سامانه مواجه می‌شوند را مطرح کنند تا کاربران فعال انجمن وبلاگ نویسان تبیان در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

*

مقایسه سامانه‌های وبلاگ نویسی از دیدگاه کاربران.

*

معرفی مسابقات مختلف وبلاگ نویسی در سطح کشور.

*

ارزیابی شاخصهای وبلاگ حرفه‌ای از دیدگاه کاربران انجمن وبلاگ نویسان تبیان.

*

تبلیغ بلاگها در انجمن وبلاگ نویسان تبیان.

*

شما کاربران گرامی نیز برای بهره مند شدن از تمام امکانات انجمن وبلاگ نویسان تبیان، می‌توانید از همین لحظه به جمع کاربران انجمن وبلاگ نویسان تبیان بپیوندید .

آشنایی با کاربران برتر انجمن وبلاگ نویسان تبیان:

Shahadat2

gavad_vb

Midi13

Soroosh_dehkade_it

علی 206

*

شایان ذکراست  که یکی از مزایای برتر شدن در انجمن وبلاگ نویسان ،دریافت امتیاز دسترسی مستقیم ثبت مطالب در تمام انجمنهای تخصصی تبیان می‌باشد.


باشگاه کاربران تبیان