تبیان، دستیار زندگی
تولید مجموعه « سه، پنج، دو» به کارگردانی «مهرداد غفار زاده» در گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما ادامه دارد. به گزارش خبرنگار ما، این مجموعه در30 قسمت30 دقیقه ای بامحور قرار دادن فوتبال نوجوانان ، سعی در به نمایش گذاشتن م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جهانگیرالماسی مربی فوتبال می شود

تولید مجموعه « سه، پنج، دو» به کارگردانی «مهرداد غفار زاده» در گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما ادامه دارد. به گزارش خبرنگار ما، این مجموعه در30 قسمت30 دقیقه ای بامحور قرار دادن فوتبال نوجوانان ، سعی در به نمایش گذاشتن مسائلی درباره فوتبال دارد . سعید مهران ، تهیه کننده این مجموعه درباره داستان « سه، پنج، دو» به خبرنگارما گفت:« قصه از زمانی آغاز می شود که نصرت مقامی (جهانگیر الماسی) ، بازیکن قدیمی فوتبالو تیم ملی بعد از دریافت حکم بازنشستگی از نیروی انتظامی دچار افسردگی می شود. در این زمان، میلاد ، پسر نوجوان او به اتفاق پسر عمه اش که برای گذراندن تعطیلات تابستانی به تهران سفر کرده است با تعدادی از دوستانشان به همکاری مدیر عاملباشگاه پاس (حسین خانی بیک) از "مقامی" دعوت می کنند تا مربیگری تیم نوجوانان را بپذیرد و عاقبت پس از کش و قوس های فراوان ، "مقامی" مربی تیم نوجوانان پاس می شود و ماجراهای دیگری به وجود می آید.

مهراندر ادامه درباره ساختار این مجموعه گفت:در « سه، پنج، دو» ما بیشتر به لایه های زیرین و حواشی فوتبال که تا حدودی نیز درتیم ملی مطرح است ، پرداخته ایم.به عنوان نمونه انتخاب کاپیتان تیم ، مغرور شدن بازیکنانی که گل زده اند یا بازیکنانی که در فیلم سینمایی بازی کرده یا خواننده شده اند و یا بازیکنی که در یک اقدام انسان دوستانه ، کلیه خود را اهدا کرده است.

مهران با اشاره به این نکته که سید جواد هاشمی که خود از بازیکنان فوتبال است ، نقش کمک مربی را در این مجموعه به عهده دارد ، درباره انتخاب جهانگیر الماسی به عنوان مربی تیم گفت: الماسی در جوانی بازیکن فوتبال بوده است و در این مجموعه ، بیشتر به عنوان مغز متفکر تیم ظاهر می شود که با تفکر و کارکردهای خود ، موانع را از میان بر می دارد. برخی از عوامل سازنده « سه، پنج، دو» عبارتند از:

بازیگران : محمد هادی قمیشی ، آتش تقی پور ، فلورا نظری ، حسین مهری ، مصطفی ماندگاری ، امیر رونقی ، محمد جواد امینی و...

نویسندگان : مهرداد غفارزاده ، همایون هدایتیان ، حسین دردشتی

مدیر تصویر برداری : محمد خدابخش

صدابرداران : محمد حبیبی ، فرخ فدایی

مدیر تولید: تیمور شعبانی

تدوین : سهراب خسروی

آهنگساز: محمد سالاروند

عکاس : امیر مهران

به نقل از روزنامه جام جم  26 د یماه