تبیان، دستیار زندگی
مدیر واحد انتشارات مسجدمقدس جمکران، غرفه این مسجد را از پربازدیدترین غرفه های نمایشگاه هجدهم قرآن کریم ذکر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرواحد انتشارات مسجدمقدس جمکران:

غرفه مسجد مقدس جمکران در نمایشگاه قرآن کریم از پربازدیدترین غرفه ها است

مدیر واحد انتشارات مسجدمقدس جمکران، غرفه این مسجد را از پربازدیدترین غرفه های نمایشگاه هجدهم قرآن کریم ذکر کرد.

حجت الاسلام احمدی قمی

به گزارش روابط عمومی، «حجت الاسلام والمسلمین حسین احمدی قمی» در گفتگو با خبرگاران گفت: انتشارات مسجد مقدس جمکران با هدف ارایه محصولات فرهنگی و انتشاراتی خود در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن شرکت کرده است.

وی با اشاره به استقبال پرشور علاقه مندان در نمایشگاه قرآن از غرفه مسجد مقدس جمکران افزود: این غرفه با عرضه ۴۰۰ عنوان کتاب و محصول فرهنگی در حوزه های مختلف به این نمایشگاه آمده است.

مدیر واحد انتشارات مسجدمقدس جمکران اظهار داشت: یکی از دلایل استقبال کم نظیر از غرفه مسجد مقدس جمکران در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن، تخفیف چهل درصدی محصولات انتشارات مسجد است.

وی با بیان این مطلب که محصولات مربوط به قرآن کریم از سوی انتشارات مسجد مقدس جمکران در این نمایشگاه عرضه شده است، تصریح کرد: از جمله محصولات این انتشارات می توان به محصولات مربوط به احادیث معصومین و پاسخ به شبهات اشاره کرد که بیشترین تقاضا را در نمایشگاه داشته اند.

احمدی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین المللی قرآن، جایگاه بسیار مناسبی برای ناشران دینی است که بتوانند توانمندی های خود را در این عرصه، عرضه کنند.

وی گفت: غرفه انتشارات مسجد مقدس جمکران در نمایشگاه قرآن کریم تا بیست پنجم ماه مبارک رمضان با چهل درصد تخفیف محصولات خود منتظر علاقه مندان به حوزه مهدویت است.

تنظیم: هومن بهلولی