تبیان، دستیار زندگی
انتخاب سرمربی پرسپولیس به تعیین وضعیت مدیریت باشگاه بستگی دارد مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: وضعیت تعیین سرمربی این تیم، پس از مشخص شدن ساختار مدیرتی باشگاه امكان پذیر است. علی پروین در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی پروین : شانس حضور جلالی پنجاه درصد است

انتخاب سرمربی پرسپولیس به تعیین وضعیت مدیریت باشگاه بستگی دارد


مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: وضعیت تعیین سرمربی این تیم، پس از مشخص شدن ساختار مدیرتی باشگاه امكان پذیر است.

علی پروین در حاشیه تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص مشخص شدن سرمربی این تیم اظهار كرد: در هفته گذشته مذاكراتی را با خطیب مدیر عامل باشگاه انجام دادم و طی آن به وی اعلام كردم كه قصد استفاده از مجید جلالی را به عنوان سرمربی داریم، كه خطیب نیز برای آغاز مذاكرات موافقت كرد. در نتیجه با مجید جلالی وارد مذاكره شدیم و در نهایت به توافقات اولیه دست یافتیم.

وی در مورد اعلام سرمربی شدن مجید جلالی نیز خاطر نشان كرد: من نیز از شنیدن این خبر تعجب كردم چرا كه وی هنوز سرمربی پرسپولیس نشده و طی تماسی با آقای جلالی به وی اعلام كردم كه احتمال انتخاب ایشان به عنوان سرمربی پرسپولیس پنجاه، پنجاه است و در نهایت باید تا مشخص شدن وضعیت پرسپولیس صبر كرد.

پروین تصریح كرد: شخصا نمی‌توانم با مجید جلالی قرارداد امضا كنم و امضای قرارداد وی با نظر مدیر باشگاه صورت می گیرد. بنابراین باید به منظور انتخاب سرمربی پرسپولیس تا زمان مشخص شدن وضعیت مدیریتی باشگاه صبر كنیم. پس از آن در صورتی كه با جلالی به توافق رسیدیم وی سرمربی پرسپولیس می‌شود و در غیر این صورت به سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم.

علی پروین در پایان تصریح كرد: در صورت انتخاب مجید جلالی به عنوان سرمربی، من نیز به عنوان مدیر فنی در كنار جلالی فعالیت می‌كنم