تبیان، دستیار زندگی
به تمام افراد (كسانی كه تو مسابقه شركت كردند.) استانی كه اول شده جایزه بدید چون تر و خشك باهم می سوزند چه تو باختن چه تو بردن و اینكه باید كسانی مثل یه تیم فوتبال كه بازیكنانش چه قوی باشند چه ضعیف مدال ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشنهادات کاربران در دومین دوره جام حذفی

آدمک

effatrahimبه تمام افراد (كسانی كه تو مسابقه شركت كردند.) استانی كه اول شده جایزه بدید چون تر و خشك باهم می سوزند چه تو باختن چه تو بردن و اینكه باید كسانی مثل یه تیم فوتبال كه بازیكنانش چه قوی باشند چه ضعیف مدال های قهرمانی رو همه میگیرن.
Faraz2007اگه تعداد شرکت کنندگان استان ها نمایش داده بشه خیلی خوبه.
sabet1368چرا اخبار را از طریق پیامک اطلاع نمی دهید؟
information1371ببخشید من اصلاً در جریان این جام ها نیستم لطفا لینکی بگذارید تا مطلع شوم و شویم.
Farbod2009درود :

به نظر من اگر تبیان بیاد و یه کار جالب بکنه خیلی خوب میشه !!!!

اگه میشه در هر استان تعداد کاربران به همراه نام کاربری و تعداد دفعات شرکت در مسابقه و امتیاز هر دفعه و امتیاز مجموع را مشخص کنید .

البته میدونم خیلی زمان خواهد برد ولی خیلی جالب میشه!!!

حتی انشاالله باعث استقبال بیشتر از سوی کاربران برای سومین دوره جام حذفی تبیان خواهد شد.

Shahecheragh

ببخشید خیلی از کاربران دلشون می خواد بدونن که هر استان چه تعداد شرکت کننده داشته .آیا امکانش هست که تبیان این آمار را جهت اطلاع نمایش دهد؟

Mirhamzeلطفا به این موضوع هم توجه داشته باشید که فارس که رده سوم را کسب کرد بعد از تیم های اول و دوم باید بیشترین جوایز را به خود اختصاص دهد !!!!
رمضانپیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم.

آقا لطفا مثل جام قبلی برای سورپرایز کردن شرکت کنندگان تعداد جوایز رو افزایش بدید !!!!!!!!!!!!!!

ali137021اگر می شود مانند همین مسابقه در ماه مبارک رمضان هم برگزار شود.
AMIR0O0امیدوارم حداقل جایزه این برندگانتون را زود بدید!!!!
mhomayoonباید برای استان های سوم و چهارم هم هدایایی در نظر بگیرید.
ramin902متاسفانه من نتوانستم بطور کامل در این دوره شرکت کنم. پسر 3 ماهه بنده به علت سرطان مغزی در انتظار اجل به سر میبره و فقط منتظر معجزه از سوی خدا هستیم. تو رو به خدا شما هم که این مطلب را میخوانید یک دعایی هم نثار فرزند من بکنید.

و ضمنا بهتره که در دوره بعدی(سال بعد) برای هر مرحله یک هفته فرصت قرار دهید تا کسانی که مشکل دارند بتوانند در فرصت مناسب شرکت کنند. در یک مرحله اصلا کل اینترنت منطقه ما قطع بود.

mahdipnaیه پیشنهاد برای تعیین نفر اول کل مسابقات دارم. به نظرم بهتره که مجموع امتیاز از 300 رو در نظر بگیرین. یعنی کل امتیازی که یه کاربر توی 5 مرحله گرفته رو محاسبه کنین. مثلا اگه من مجموع امتیازم شده 250 از 300 نسبت به کسی که فقط یه مرحله شرکت کرده و امتیازش شده 57 اولویت بیشتری دارم.

میانگین امتیاز برای تعیین نفر اول کل مسابقات معیار درستی نیستش چون اگه یه نفر فقط یه مرحله شرکت کرده باشه و امتیازش شده باشه 56 میانگین اش هم همون 56 میشه در صورتی که کسی که تموم مراحل رو شرکت کرده زحمت بیشتری کشیده و باید شانسش بیشتر باشه.به نظرتون درست میگم یا نه؟

ZareiNurseمسابقه ی خیلی خوبی بود ولی امیدوارم تقسیم جوایز به ترتیب رتبه های تیم ها صورت بگیره تا اونائی که یه روز بیشتر زحمت کشیدن ، جوایز بیشتری بببرند .
doctor114ببخشید ولی برنامه ریزی برای توزیع جوایز به گونه ای باشد که فارس که سوم شده بعد از دو تیم فینالیست باید بیشترین جوایز را بگیرد .
mhomayoonواقعا که این همه تلاش کردیم اخرش هیچی. باید جایزه هاتون رو برای استانهای اول تا چهارم می گذاشتید
Musa_0071. بهتر بود اونایی که بالای 30 امتیاز بودن به امتیاز استانشون اضافه میشدن تا اونایی که بالا زدن ضرر نکنن. من خودم 49 زدم و فکر می کنم حق من و بقیه که بالا زدیم ضایع شده.

2. زمان مسابقه دقیق ذکر نشده بود. اولین مرحله از 11 تا 13 بود. در صورتی که تا پایان روز 12 بود.

3. نمیخوام بگم همه اینجورن اما بعضی با اقرار دروغ سعی در ریست کردن اکانت خودشون برای شرکت مجدد در مسابقه رو دارن. باید دقیق موشکافی بشه و بعد در صورت صحت اجازه شرکت بدید.

4. بهتر نیست جایزه ها کوچکتر و بیشتر بشه تا کاربران رغبت بیشتری برای شرکت پیدا کنند؟

fazareچند پیشنهاد برای جام حذفی که ان شاالله دوره بعدی مد نظر قرار گیرد(البته اگر جامی و مسابقه ای در کار بود)

1-تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که حداقل 24 ساعت قبل از شروع مسابقه ثبت نام کرده باشند و نام های کاربری که در طول مسابقات ساخته می شوند حق شرکت نداشته باشند.

2-از مرحله دوم به بعدبرای شرکت در مسابقه سطح نمره در نظر گرفته شود تا حق سایر کاربران ضایع نشود.مثلا کسانی بتوانند شرکت کنند که حداقل نمره 35 بیاورند.و همین طور در مراحل بالاتر سطح نمره هم بالاتر برود.

3-به نفرات برتر هر تیم که در مسابقات شرکت می کنند و تیم آنها حذف می شود مقداری امتیاز اهدا شود.

سایر کاربران هم اگر پیشنهادی دارند ارسال کنند.امیدوارم ترتیب اثر داده شود.

عافیعرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستای عزیزم در سایت تبیان که همیشه و همیشه پر تلاش هستن...!!

اول از همه می خواستم ازتون تشکر کنم به خاطر این کار بسیار خوبی که انجام دادین و بعدش یک پیشنهاد داشتم؛ چرا به جای اینکه زمان سپری شده به صورت معکوس باشه اون رو به صورت تایمر افزایشی گذاشتین، فکر می کنم اگه کاهشی باشه خیلی بهتره...بازم ممنون

abzareآقا این روند عضویت مجازیتون را متوقف کنید. دیروز تو قسمت خدمات نگاه کردم 495461 نفر عضو بدون امتیاز بود .امروز به 495774 نفر افزایش یافته .شما باید به کسانی اجازه می دادید تو مسابقه شرکت کنند که از قبل عضو نهایی بودند تا اعتبار مسابقه زیاد شه و الا کاری نداره با عضویت تقلبی درست کردن امتیاز استانها را کم کرد. به هرحال باید به اعضای قدیمی سایت نگاه ویژه ای داشته باشید.
loobiaخواهشمندم تدبیری اتخاذ فرمایید تا این روند عضوسازی مجازی متوقف شود و جایزه را به افرادی اهدا کنید که حداقل6 ماه یا یک سال از تاریخ عضویتشان گذشته باشد.
tayebehrezaeiبا توجه به مشکلات زیادی که برای کاربران پیش آمده پیشنهاد می کنم زمان مرحله اول را افزایش دهید.
ATFMMMمیشه این امتیازاتی رو که در مسابقات جام حذفی به دست می آوریم به امتیازاتمون در تبیان اضافه کنید.
alizare1برای جذاب تر شدن نمایش آنلاین 16 تیم اول (تیم های صعود کننده در هر مرحله) را با رنگ دیگری متمایز کنید.اگر تعداد شرکت کنندگان هر تیم هم مشخص شود جالب است.
Farbod2009من پیشنهاد می کنم که به بهترین شعر و کری های هواداران هم جوایزی تعلق گیرد.
حالا ما هی بگیم وشما گوش نکنین وجواب ندیناگه روند برگزاری هم طوری تغییر کنه که کسانی باعث کاهش نتیجه استان خودشون نشن خیلی خوبه و یه پیشنهاد اینه که کسایی که تو هر مرحله باعث کاهش میانگین استانشون شدن یعنی نمره شون از میانگین استان کمتره به دور بعد صعود نکنند
Sadaf125 تبیانیچقدر بگیم که تبیان ، تبیــــــــــــــــان ، تبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــان تبلیغات شما کمه ...؟!؟ چقدر؟ به خدا الان بهتر ین موقعیته که شما به بهانه ی مسابقه و مهمترین عامل کشنده ی اون یعنی " جایزه " بتونید با یک تیر چندین نشون رو هدف قرار بدید. اگه شما یه چند تا تیزر ، فراخوان ، پیام بازرگانی (حالا هر چی که میشه اسمش رو گذاشت ) تا این زمان باقی مونده تا شروع مسابقه در ساعات پیک پخش صدا وسما (مخصوصا سیما ) پخش کنید با اینکرا هم کلی تونستید تبیان رو به کل ایران بشناسونید هم اینکه کلی کاربر جدید که مطمئنا علاوه بر افراد پر سن و سال خیل عظیمی از جونای این مللکت که الان تو گیر و دار این شبکه های ماهواره ای ، تو این دنیای پر دروغ و فریب اینترنت و.. دنبال یه سرگرمی ، یه پرکننده وقتشون ، یه محیط برای نشون دادن خودشون ف یه ... هستند میتونید به تبیان بکشونید ...آی رؤسای تبیان کمی شما به خودتون تکون بدین اینم یه جور جنگ با دشمنان سایبریه ... شما هم تو این جنگ یه کمی یارکشی کنید .... به خدا آدم دلش واسه این جوونا میسوزه ( البته ما خودمونم جوونیم اما به لطف خدا و خانواده گرفتار این دامها نشدیم !)

شما یه کاری بکنید .... فقط چند تا تلبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ .....

ناشناسیه پیشنهاد هم دارم خواهش مکینم کمی توجه داشته باشین .

الان بهترین موقع برای تبلیغ کردن و شناسوندن تبیان به همه ایرانیانه ..چرا باید اسم همه ی شبکه های ماهواره ای ( تازه ترین نشون که تونسته تو 7-8ماه کل خونه ها و محفل ها و جمع صحبت بچه ها و بزرگترها و... بشه فارسی وان )با اسم تمام برنامه هاشون، با جدول پخش کامل همه ی برنامه شون، زمان دقیق پخش هر کدوم از برنامه ها ... اسم تک تک بازیگریانشون و... رو تو کشور 73میلیونی از پیرمرد 80-90ساله تا بچه ی 3ساله ( این سنی رو که میگم باور کنید خدایی باور کنید خودم به چشم خودم دیدم و میبینم ...) همه بدونن و در مورد ش و در مورد برنامه هاش بحث و گفتگو بکنن و در واقع نقل مجلس همگان بشه .اما کسی به جز همون چند صد هزار تا 1-2 میلیون کاربر احتمالی تبیان ( این عدد هارو هم همینجوری گفتم میثدونم که خیلی کمترن) خبری از اسم تبیان ( فقط اسم تبیان حالا به محتویات و رسالت و هدفش کاری نداریم) نداشته باشند؟ ادامه....

fardamg137111بسیار عالی است .فقط تعداد جوایز را بیشتر کنید.
ناشناساگه می شه مدت زمان پاسخ به سوالات را بیشتر کنید.

خواهش می کنم!!!

mohsen musicلطفا غیر از برندگان استان به دیگر کاربران پرامتیاز هم جایزه بدهید.
Loobiaصفحه ای رو قرار بدید تا كاربر بعد از مسابقه امتیاز خودشو ببینه و به امتیازهای مثلا زیر 20 امكان شركت دوباره بدون تایید تبیان رو بدید.
Loobiaمسابقه رو طوری طراحی كنید تا قبل از دقیقه 20 جوابها ثبت نشن چون مطمئنا هر كسی كه بخواد 60 تا سوال رو درست جواب بده بیش از 20 دقیقه وقت میخواد.

این طوری دیگه لازم نیست زمان جواب دادن كاربر هارو چك كنید و اونهایی كه به اشتباه تایید رو میزنند باید خودبخود دوباره شركت كنند و دیگه لازم نیست به شما پیغام بدن كه امكان شركت دوباره رو به اونها بدید. و از همه مهمتر امكان تقلب كمتر میشه.

otagh_amal

این نظر منه

در کل بهتر شده ولی 60 سوال توی 30 دقیقه واقا زمان کمی است

ولی با این وجود من که با قدرت شرکت خواهم کرد


بخش امور کاربران سایت تبیان