تبیان، دستیار زندگی
آهو در مشهد ایران جایزه " آقا خانی " سوریه را کسب کرد برگزیدگان برتر مسابقه شهدای دانشجو جشنواره سرود ضامن آهو در مشهد مشهد – در شب میلاد حضرت امام رضا (ع) جشنواره سرود ضامن آهو با پیام وزیر آموزش و پرورش آغاز به ک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره سرود ضامن آهو در مشهد

مشهد – در شب میلاد حضرت امام رضا (ع) جشنواره سرود ضامن آهو با پیام وزیر آموزش و پرورش آغاز به کار کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، آقای حاجی در این پیام ، ابراز امیدواری کرده است ، برگزاری این جشنواره محبت و رضایت حضرت امام رضا (ع) از منظر هنر را در پی داشته باشد. برای شرکت در این جشنواره ، 300 گروه سرود اعلام آمادگی نمودند که داوران پس از بررسی نوارهای سرود ، 8 گروه را انتخاب کردند.

در مدت دو روز برگزاری دومین جشنواره سرود ضامن آهو ، گروه های شرکت کننده دو سرود با ساز و بدون ساز اجرا می کنند که نوارهای کاست و ویدئویی این سرودها ضبط و در کشور توزیع خواهد شد.


ایران جایزه " آقا خانی "  سوریه را کسب کرد

تهران – ایران برای مرمت سه طرح باستانی در یزد ، جایزه آقا خانی از سوریه دریافت کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، رئیس سازمان مسکن و شهرسازی یزد در بازدید وزیر مسکن و شهر سازی از بافت قدیم یزد با اعلام این خبر گفت : امسال با فروش بیش از 37 میلیارد ریال اوراق مشارکت بافت قدیم شهر یزد مرمت و احیا شد.  استان یزد 700 هکتار بافت قدیمی دارد.


برگزیدگان برتر مسابقه شهدای دانشجو

تهران – برگزیدگان برتر شعر و داستان ششمین یادواره شهدای دانشجوی کشور معرفی شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در مسابقه " شیرین خسروی" ، " لیلا کردبچه" و " زلیخا رضوانی" به عنوان افراد برتر برگزیده شدند .

در بخش خاطرات از " فاطمه درست کاشت" به خاطر اثر جنبش دانشجویی ، " نادره عزیزی نیک" با اثر "عاقبت مبارزه" و "شهرام حداد" با اثر "خاطراه ای از شهادت" تجلیل شد.

در بخش داستان ، محبوبه معراجی پور با داستان عطش سرخ ، "حمیده نظر زاده بستان آباد" با داستان "آنجا که دل می رقصد"، "احمد شاکری" با داستان "آوای مرگ"، "اصغر استاد حسن معمار" با داستان "حسین"  و "نادره عزیزی نیک" باداستان "سوال و جواب" انتخاب شدند.