تبیان، دستیار زندگی
نشست‌ها و همایش‌های بخش‌های حوزوی، هنرهای تجسمی، دانشگاهی و آموزش هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام برنامه نشست‌ بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن

نمایشگاه قرآن

نشست‌ها و همایش‌های بخش‌های حوزوی، هنرهای تجسمی، دانشگاهی و آموزش هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، بخش‌های حوزوی، هنرهای تجسمی، دانشگاهی و آموزش نمایشگاه قرآن كریم به ترتیب در روزهای شنبه (ششم شهریورماه) و دوشنبه (هشتم شهریورماه) در سالن‌های شهید مفتح، علامه امینی، شهید مفتح و شهید مطهری اقدام به برگزاری نشست كرده‌اند.

در بخش حوزوی دو نشست با عناوین «سیاست در قرآن كریم» و «هماهنگی قرآن، برهان و عرفان» با حضور حجت‌الاسلام مهاجرنیا و حجت‌الاسلام مصطفی‌‌پور به ترتیب در روزهای شنبه (ششم شهریورماه) و دوشنبه (هشتم شهریورماه) ساعت 19 و 30/20درسالن شهید مفتح برگزار می‌شود.

بخش هنرهای تجسمی نیز اقدام به برگزاری نشستی با عنوان «نگاره‌های قرآن» در روز دوشنبه (هشتم شهریورماه) ساعت 30/20 در سالن علامه امینی كرده است.

«مهجوریت قرآن و وظیفه دانشگاه در قبال آن» عنوان نشستی است كه در بخش دانشگاهی با حضور دكتر فائزه سادات عظیم‌‌زاده ساعت 30/20 روز شنبه (ششم شهریورماه) در سالن شهید مفتح برگزار می‌شود.

مراجعان هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم در روز دوشنبه (هشتم شهریور ماه) ساعت 30/20 در بخش آموزش می‌توانند از مضامین نشست «پرسش و پاسخ با موضوع مسابقات قرآن و مدارس قرآن» كه با حضور حجت‌الاسلام سیدجواد بهشتی در سالن شهید مطهری برپا می‌شود، بهره‌مند شوند.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌كریم در بخش‌های حوزه، دانشگاه، آموزش، پژوهش و گفت‌وگوهای قرآنی، محصولات فرهنگی، كتاب و نشر، فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، كودك، نوجوان، خانواده، محافل و مراسم، شعر و ادب، ترجمه قرآن كریم، هنرهای نمایشی و تئاتر، بین الملل، هشت سال دفاع مقدس و بصیرت قرآنی، هنرهای تجسمی، عكس، نهادها و موسسات از 17 مرداد تا 12 شهریور، برابر با 27 شعبان تا 23 رمضان از ساعت 17 تا 24 در مصلای امام خمینی (ره) تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

تنظیم: هومن بهلولی