تبیان، دستیار زندگی
كمیته فنی فدراسیون والیبال عملكرد كادر فنی تیم ملی بزرگسالان را مورد بررسی قرار داد و تصمیم گرفت تا در تركیب مربیان تجدیدنظر انجام دهد. محمدرضا یزدانی خرم رییس فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار داشت: نت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمربی کره ای تیم ملی والیبال ماندنی شد


كمیته فنی فدراسیون والیبال عملكرد كادر فنی تیم ملی بزرگسالان را مورد بررسی قرار داد و تصمیم گرفت تا در تركیب مربیان تجدیدنظر انجام دهد.

محمدرضا یزدانی خرم رییس فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار داشت: نتایج كسب شده در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند هر چند مورد رضایت فدراسیون والیبال نیست اما تجربیاتی را در برداشت كه بسیار آموزنده بود.

وی افزود: قبول داریم كه بازیكنان ما به لحاظ بدنسازی و تغذیه در جریان مسابقات مشكل داشتند و كادر فنی نیز به علت نبود یك آنالیزور قوی نتوانست تركیب خوبی را دراختیار داشته باشد. اما در كل تمام این مسایل آموخته‌های جدیدی است كه از آن‌ها در آینده استفاده می‌كنیم.

یزدانی خرم با بیان این كه پارك كی وون سرمربی تیم ملی بزرگسالان به اشتباهات خود پی برده است و او همچنان در كسوت سرمربی هدایت تیم ملی بزرگسالان را برعهده خواهد داشت تصریح كرد: این بازی‌ها تجربیات بسیار خوبی را به پارك كی وون آموخت. او در نشست با من اذعان كرد كه از این تجربیات در آینده به خوبی استفاده خواهد كرد و ما نیز به همین خاطر با همكاری خود با او ادامه می‌دهیم.

رییس فدراسیون والیبال خاطرنشان كرد: در آینده نزدیك كیفیت اردوهای خود را بالا خواهیم برد و با برگزاری بازی‌های تداركاتی بیشتر در صورت حمایت سازمان تربیت بدنی و كمیته ملی المپیك شرایطی را فراهم می‌كنیم تا بازیكنان و كل تیم ما با آمادگی بیشتری در مسابقات حضور پیدا كنند.

وی در پایان با اشاره اظهارات دكتر آكوستا رییس فدراسیون جهانی والیبال در خصوص كمك به تیم‌های كه جواز حضور در مسابقات جهانی ژاپن را كسب كرده‌اند به خبرنگار ایسنا گفت: هنوز دستورالعمل خاصی در این خصوص صادر نشده است البته منظور دكتر آكوستا كمك به كشورهای آفریقای و كم درآمد است تا سطح خود را بالا ببرند اما با این حال ما نیز مكاتبات لازم را با فدراسیون جهانی خواهیم داشت تا حداقل از وجود مربیان بدنساز و آنالیز حرفه‌ای در كشور و تیم ملی خود استفاده ببریم.