تبیان، دستیار زندگی
درحالیکه قرار بود مجید جلالی پس از توافق کامل با علی پروین از روزشنبه در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند، اما ظهردیروز منابع آگاه ازمنتفی شدن حضور جلالی دراین تیم خبردادند. مجید جلالی روزچهارشنبه هفته گذشته پس از دونشستی که ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور مجید جلالی در پرسپولیس منتفی شد


درحالیکه قرار بود مجید جلالی پس از توافق کامل با علی پروین از روزشنبه در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند، اما ظهردیروز منابع آگاه ازمنتفی شدن حضور جلالی دراین تیم خبردادند.

مجید جلالی روزچهارشنبه هفته گذشته پس از دونشستی که با علی پروین داشت، پذیرفت تا به عنوان سرمربی هدایت تیم پرسپولیس را برعهده بگیرد.

ازهمین رو قراربود او امروز در اولین تمرین پرسپولیس حاضرشود، اما ظهر دیروزمنابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس ازمنتفی شدن حضور مجید جلالی دراین تیم خبردادند.

یکی ازنزدیکان باشگاه پرسپولیس که خواست نامی از اوبرده نشود، درگفتگو با مهر ضمن تایید این خبرگفت: ظاهرا مشخص نشدن وضعیت مدیرعاملی این باشگاه باعث شده است، حضورجلالی در پرسپولیس منتفی شود.

این منبع آگاه ازبرگزاری جلسه روزگذشته حجت الله خطیب وعلی پروین خبرداد وعنوان کرد دراین جلسه خطیب ازپروین خواسته است درمورد جذب مجید جلالی بعنوان سرمربی فعلا دست نگه دارد.

همه این اتفاقات درحالی رخ می دهد که قراربود پرسپولیس امروز با حضورمجید جلالی در دونوبت صبح وبعدازظهربه تمرین بپردازد.