تبیان، دستیار زندگی
کرد آشتیانی: سه نفر را به رییس سازمان تربیت بدنی پیشنهاد كردم به دنبال استعفای حجت الله خطیب از مدیرعاملی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واعظ آشتیانی مدیرعاملی پرسپولیس را رد کرد

آشتیانی: سه نفر را به رییس سازمان تربیت بدنی پیشنهاد كردم


به دنبال استعفای حجت الله خطیب از مدیرعاملی پرسپولیس و در ادامه‌ی بررسی‌های سازمان تربیت بدنی برای مدیریت عاملی جدید این باشگاه بزرگ كشور، نام‌های بسیاری عنوان شد. امیررضا واعظ آشتیانی رییس فدراسیون دوچرخه سواری و عضو شورای شهر تهران یكی از گزینه‌های مطرح برای این سمت بود كه وی با تایید نشست با مهندس علی آبادی رییس سازمان تربیت بدنی، از رد این پیشنهاد خبر داد.

امیررضا واعظ آشتیانی در این رابطه به ایسنا گفت: روز پنج شنبه جلسه‌ای با محمدعلی آبادی معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی پیرامون قبول مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس انجام شد كه از حسن نیت و دید ویژه رییس سازمان تربیت بدنی به بنده بسیار متشكرم اما برای من فدراسیون دوچرخه سواری در اولویت قرار دارد.

وی افزود: این باشگاه بزرگ مردمی و رفع مشكلات آن نیاز به سعه‌ی صدر، تخصیص زمان بسیار و تعامل با افراد بیرون و درون فعال در این باشگاه دارد تا این تیم مردمی به شرایط خوب گذشته‌ی خود باز گردد و از بحران خارج شود.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری با تاكید بر این كه از هیچ كمكی برای رفع مشكلات این باشگاه دریغ نخواهد كرد گفت: از هیچ كمكی برای رفع مشكلات باشگاه دریغ نخواهم كرد و به همین منظور اسامی سه نفر را برای این پست به رییس سازمان تربیت بدنی پیشنهاد كردم.