تبیان، دستیار زندگی
مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با هدف توسعه و تحقق یادگیری مؤثر با همکاری تعدادی از مؤسسات آموزشی اقدام به برگزاری دوره‌های مجازی کرده و در نمایشگاه قرآن کریم از علاقمندان به شرکت در دوره‌های مجازی تبیان در گروه‌های مختلف ثبت نام می‌کند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن:

ثبت‌نام برای دوره‌های آموزش الکترونیکی

آموزش الکترونیکی

مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با هدف توسعه و تحقق یادگیری مؤثر با همکاری تعدادی از مؤسسات آموزشی اقدام به برگزاری دوره‌های مجازی کرده و در نمایشگاه قرآن کریم از علاقمندان به شرکت در دوره‌های مجازی تبیان در گروه‌های مختلف ثبت نام می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، سیاست‌ها و استراتژی‌های کلی این مرکز ارتقای سطح آموزش الکترونیکی با استفاده از توسعه فناوری‌های نوین آموزشی است.

مشاوره در خصوص راه‌اندازی سیستم‌های آموزش مجازی، برگزاری دوره‌های آموزش غیرحضوری کوتاه‌مدت و بلندمدت، تولید انواع محتوای الکترونیکی بر اساس استانداردهای گوناگون در قالب‌های متنوع، نیازسنجی و برنامه‌ریزی آموزشی خاص سازمان‌ها و مراکز آموزشی از جمله فعالیتهای این مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی است.

موسسه تبیان در راستای رسالت خود جهت توسعه و تحقق یادگیری مؤثر با همکاری تعدادی از مؤسسات آموزشی، برگزاری دوره‌های مجازی را در دستور کار خود قرار داده است که به طور اختصاصی در نمایشگاه بین الملی قرآن کریم اقدام به پذیرش و ثبت نام برای دوره‌های مجازی تبیان در گروه‌های مختلف کرده است.

تنظیم: هومن بهلولی