تبیان، دستیار زندگی
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینكه تجربیات هفده دوره گذشته در برگزاری نمایشگاه قرآن امسال تاثیر بسیاری داشته و موجب رونق و نوآروی آن شده است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

تبیان چشمه اصلی معارف زلال اسلامیست

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینكه تجربیات هفده دوره گذشته در برگزاری نمایشگاه قرآن امسال تاثیر بسیاری داشته و موجب رونق و نوآروی آن شده است.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور

به گزارش روابط عمومی، «سیدمحمدرضا میرتاج الدینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور در بازدید از غرفه تبیان در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عنوان کرد: سایت تبیان نمونه کامل یک موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی بی بدیل می باشد که از زمان آغاز به کار، افق های روشنی برای آن تصور می شد اما تبیان پا را فرا تر گذاشته و پیشرفت وسیعی در عرصه فرهنگی کشور داشته و به عنوان یکی از سایت های فرهنگی معروف جهان اسلام که بیشترین  مراجعه کننده را دارد شناخته شده است.

میرتاج الدینی تصریح كرد: محتوای جذاب و کیفی برای گروه های سنی مختلف و موضوعات متنوع باعث شده تا مخاطبین بسیاری را به خود جلب کند.

وی افزود: مهمترین نیاز جامعه ما نیاز فرهنگی است و از انقلاب اسلامی ایران نیز می توان به عنوان یک انقلاب فرهنگی یاد کرد. به همین منظور وظیفه اصلی اعضای تبیان، ترویج و اشاعه فرهنگ اصیل و زلال اسلامی می باشد تا همگان و با هر ملیتی از آن بهره مند شوند.

گفتنی است، به دلیل پایان ساعت کاری نمایشگاه قرآن، بازدید حجت الاسلام میرتاج الدینی غرفه تبیان نا تمام مانده و به زمان دیگری موکول گردید.

تنظیم: هومن بهلولی