تبیان، دستیار زندگی
هفته ششم رقابتهای لیگ برتر عصر دیروز با انجام پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور دنبال شد و در مهمترین نتایج ذوب آهن برابر سایپا تن به شکست داد و فولاد خوزستان دومین شکست فصل را به پرسپولیس تحمیل کرد . در ورزشگاه فولاد شهر ذوب آ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست مدعیان و برتری پاس و صبا درهفته ششم

هفته ششم رقابتهای لیگ برتر عصر دیروز با انجام پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور دنبال شد و در مهمترین نتایج ذوب آهن برابر سایپا تن به شکست داد و فولاد خوزستان دومین شکست فصل را به پرسپولیس تحمیل کرد .

در ورزشگاه فولاد شهر ذوب آهن صدرنشین رقابتهای لیگ برتر پس از توقف هفته گذشته برابر فجر سپاسی ، این هفته با تک گل دقیقه 56 حمید رضا رجبی مغلوب تیم سایپا شد تا نخستین شکست فصل جاری را در دیداری خانگی پذیرا شود . در این دیدار که به قضاوت سعید بطحائی برگزار شد علیرضا عباسفرد بازیکن تیم ذوب آهن در دقیقه 56 با کارت قرمز از زمین اخراج شد و ذوب آهن تا پایان ده نفره به بازی ادامه داد .

در ورزشگاه درخشان صبا باطری پس از چند هفته ناکامی با درخشش کاپیتان خود علی دایی دیگر تیم بالای جدولی یعنی سپاهان اصفهان را شکست داد . صبا باطری ابتدا در دقیقه اول بازی توسط سید صالحی دروازه اش را باز شده دید ولی در ادامه توسط علی دایی در دقایق 32 و 52 به دو گل دست یافت تا برتری خود را به حریف تحمیل کند . در دقیقه 54 سعید دقیقی با به ثمر رساندن سومین گل پیروزی قاطع تیم صبا باطری را برابر تیم بدون شکست سپاهان قطعی کرد .

در شیراز دیدار دو تیم همشهری برق شیراز و فجر سپاسی در حالی با تساوی به پایان رسید که تیم فجر سپاسی از دقیقه 18 با دریافت دومین کارت زرد از محسن قهرمانی داور این دیدار ده نفره به بازی ادامه داد ولی تیم برق نتوانست از برتری نفری خود نسبت به حریف استفاده کند و در نهایت دربی شهر شیراز با تقسیم امتیازات پایان یافت .

در ورزشگاه دستگردی نیز تیم پاس ، پس از شکست هفته گذشته برابر شموشک نوشهر تیم ابومسلم را با نتیجه دو بر صفر شکست داد تا خود را به جمع تیم های بالای جدول نزدیک کند . در این دیدار محسن بیاتی نیا در دقیقه 23 و جواد نکونام در دقیقه 89 برای تیم پاس گلزنی کردند .

در آبادان نیز تیم فولاد خوزستان با تک گل دقیقه 50 نادر احمدی یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد تا دومین ناکامی پرسپولیس و علی پروین در فصل جاری رقم بخورد . نتایج ضعیف تیم فوتبال پرسپولیس طی هفته های اخیر بی تردید ظرف روزهای آینده کادر فنی این تیم را دستخوش تغییراتی خواهد کرد که استعفای غمخوار مدیر عامل پرسپولیس قطعا شروع تازه ای برای این تغییرات خواهد بود .

امروز و در دو دیدار پایانی هفته ششم ملوان میزبان استقلال اهواز خواهد بود و شهید قندی یزد پذیرای شموشک نوشهر خواهد بود .