تبیان، دستیار زندگی
بالاخره پس از270دقیقه بسته نگه داشتن دروازه استقلال به صدر جدول مسابقات لیگ برتر رسید. آنها كه تا پایان وقت اول مسابقه نتوانستند به راه آهن گلى بزنند در وقت استراحت بین دو نیمه تنها یك جمله را از امیر قلعه نویى شنیدند: «برا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال با سه گل به صدر رسید


بالاخره پس از270دقیقه بسته نگه داشتن دروازه استقلال به صدر جدول مسابقات لیگ برتر رسید. آنها كه تا پایان وقت اول مسابقه نتوانستند به راه آهن گلى بزنند در وقت استراحت بین دو نیمه تنها یك جمله را از امیر قلعه نویى شنیدند: «براى صدرنشینى فقط یك گل مى خواهیم.»

این جمله در كنار خبر شكست پرسپولیس، ذوب آهن و سپاهان به قدر كافى براى بازیكنان تیم روحیه ساز بود. چرا كه تنها هفت دقیقه پس از آغاز وقت دوم مسابقه سیاوش اكبرپور با یك حركت پا به توپ و شوت دقیق از30مترى دروازه راه آهن را باز كرد.

پس از این گل بود كه دیگر نظم راه آهن به هم ریخت. دو پاسى كه نیكبخت در عمق دفاع راه آهن به عنایتى داد به دو گل دیگر منجر شد تا استقلال نیم ساعت مانده به پایان بازى خیالش بابت پیروزى راحت شود. هر چند كه در این مدت هم توانستند موقعیت هاى زیادى را روى دروازه راه آهن به وجود بیاورند. گل آفساید عنایتى كه روى چند پاس تك ضرب روى زمین زده شد یكى از حركات هیجان انگیز مسابقه بود. به هر حال با این پیروزى استقلال توانست پس از گذشت شش هفته از مسابقات لیگ برتر خودش را به صدر جدول برساند. این صدرنشینى وقتى براى تماشاگران استقلال شیرین تر مى شود كه آنها نگاهى به جدول مسابقات بیندازند. پرسپولیس سیزده پله پایین تر از استقلال تیم چهاردهم لیگ به حساب مى آید و این اختلاف براى جشن تماشاگران كافى است. هر چند كه این صدرنشینى تا چهارده روز دیگر هم تهدید نمى شود. لیگ تا22مهر تعطیل است و تا آن روز استقلال صدرنشین مى ماند. در این صدرنشینى استقلال باید مدیون دو فوروارد خود باشد. دو مهاجمى كه با5گل درصدر جدول گلزنان هستند. سیاوش اكبرپور و رضا عنایتى در این شش بازى ده گل از دوازده گل استقلال را زده اند تا ثابت كنند این زوج باید مستقیم به تیم ملى منتقل مى شد نه اكبرپور تنها!