تبیان، دستیار زندگی
هالیوودی كه در فیلم «بتمن آغاز می‌شود» با «كریستوفر نولان»، كارگردان آمریكایی همكاری داشت، قرار است به زودی در فیلم دیگر به نام «حیثیت» به او پیوندد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، در فیلم «حیثیت» به كارگرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كریستین بل با حیثیت می آید


«كریستین بل»، بازیگر هالیوودی كه در فیلم «بتمن آغاز می‌شود» با «كریستوفر نولان»، كارگردان آمریكایی همكاری داشت، قرار است به زودی در فیلم دیگر به نام «حیثیت» به او پیوندد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، در فیلم «حیثیت» به كارگردانی «كریستفر نولان»، «هاگ جكمن» نیز در كنار «كریستین بل» ایفای نقش خواهد كرد.

«بل» و «جكمن» در این فیلم به عنوان دو جادوگر كه رقیب یكدیگرند ایفای نقش می‌كنند.آنها در این فیلم در فضای لندن قدیم برای دستیابی به اسراری تجاری سرسختانه با یكدیگر رقابت می‌كنند و این رقابت‌ها تا جایی شدت می‌یابد كه آنها به جای جادوگری به قتل متوسل می‌شوند.

فیلمنامه فیلم «حیثیت» برگرفته از رمانی به همین نام نوشته «كریستوفر پریست» در سال 1996 است كه توسط «جاناتان نولان» برادر «كریستفر نولان» اقتباس شده است.

فیلمبرداری این فیلم نیز با بودجه‌ای معادل 40 میلیون دلار از ماه ژانویه آغاز خواهد شد. توزیع و پخش این فیلم در حوزه داخلی به عهده استودیوی «دیسنی» و در حوزه بین‌الملل نیز به عهده استودیوی «برادران وارنر» است.

«بل» كه پس از پروژه «حیثیت» قرار است تا در فیلم «جهانی جدید» بازی كند، هم‌اكنون برای بازی در فیلم «فجر رهایی» به كارگردانی «ورنر هرزوگ» در كشور تایلند به سر می‌برد.

«هاگ جكمن» نیز هم اكنون در حال بازی در فیلم «مردان مجهول 3» است و پس از آن نیز در فیلم «سرچشمه» به كارگردانی «دارن آرونوف‌اسكای» بازی كند.

مطالب مرتبط

چگونه بروس وین بتمن شد