تبیان، دستیار زندگی
رییس فراكسیون ورزش مجلس: از علی‌آبادی دعوت می‌كنیم تا در خصوص عملكرد چند فدراسیون گزارش دهد خادم از دعوت علی‌آبادی رییس سازمان تربیت بدنی برای ارائه گزارش در خصوص عملكرد چند فدراسیون از جمله فدراسیون كشتی در فراكسیون ورزش خب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توضیحات رئیس جدید ورزش وتعویق معارفه او

رییس فراكسیون ورزش مجلس:
از علی‌آبادی دعوت می‌كنیم تا در خصوص عملكرد چند فدراسیون گزارش دهد


خادم از دعوت علی‌آبادی رییس سازمان تربیت بدنی برای ارائه گزارش در خصوص عملكرد چند فدراسیون از جمله فدراسیون كشتی در فراكسیون ورزش خبر داد.

امیررضا خادم، رییس فراكسیون ورزش مجلس در جمع خبرنگاران گفت: اتفاقات كشتی ( و نتیجه ضعیف آن ) در طول روز مورد سوال مردم است. ما موظفیم علت و عوامل این نتیجه ضعیف را بررسی كنیم. به همین دلیل در اولین نشست در هفته آینده از علی‌آبادی دعوت می‌كنیم در فراكسیون ورزش برای تبادل نظر و ارائه گزارش حضور یابد.

وی با بیان این‌كه اتفاقات ورزشی به روز است، گفت: نمی‌توان گفت علی‌آبادی تازه آمده و نمی‌تواند پاسخگو باشد. بلكه باید هر چه سریع‌تر عمل شود؛ با توجه به این‌كه وقفه‌ای هم در انتخاب رییس سازمان تربیت بدنی ایجاد شد اگر بخواهیم منتظر آشنایی باشیم زمان زیادی می‌برد. علی‌آبادی می‌تواند با توجه به نیرو‌هایی كه در این سازمان وجود دارد و هم‌چنین با اشراف نسبی كه باید داشته باشد بتواند جواب دهد.

خادم تصریح كرد: تلاش می‌كنیم كه همكاری و نگاه حمایتی از مسوول سازمان جدید و تیم منتخب داشته باشیم و این جلسه هم به نوعی برای بررسی اتفاقات روز ورزشی است و تنها به بحث جواب‌خواهی مثل تشكیل كمیته شكست در مجلس قبلی نیست و تنها شنیدن صحبت‌های تخصصی فعالان در ورزش است.

یكشنبه هفته‌ی آینده و با حضور معاون اول رییس جمهور؛

مراسم معارفه رییس جدید سازمان تربیت‌بدنی برگزار می‌شود

با حضور معاون اول رییس جمهور مراسم معارفه و تودیع رییس سازمان تربیت‌بدنی، یكشنبه‌ی هفته‌ی آینده در سالن همایش‌های آكادمی ملی المپیك برگزار می‌شود.

مراسم معارفه‌ی محمد علی‌آبادی معاون رییس جمهور و رییس جدید سازمان تربیت بدنی و همچنین تودیع محسن مهرعلیزاده رییس پیشین سازمان تربیت‌بدنی، یكشنبه‌ی هفته‌ی آینده با حضور دكتر داوودی معاون اول رییس جمهور برگزار می‌شود.

در این مراسم علاوه بر حضور معاون اول رییس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین و مدیران كل ستادی سازمان ورزش، مسوولان كمیته ملی المپیك، مدیران كل استانی، روسای فدراسیونها، پیشكسوتان و قهرمانان ورزشی به همراه نمایندگان رسانه‌های گروهی حضور خواهند داشت.

همچنین مهندس علی آبادی فردا (دوشنبه) با مدیران كل تربیت بدنی استان‌های كشور دیدار و گفت‌وگو به عمل خواهد آورد.