تبیان، دستیار زندگی
روز گذشته یکی از شلوغ ترین روزهای نمایشگاه قرآن کریم بود و نسبت به روز های گذشته مراجعه کنندگان غرفه تبیان نیز افزایش یافته بود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛

ثبت عکس کودکان در غرفه تبیان

نمایی از غرفه تبیان در هجدهمین نمایشگاه قرآن کریم

روز گذشته یکی از شلوغ ترین روزهای نمایشگاه قرآن کریم بود و نسبت به روز های گذشته مراجعه کنندگان غرفه تبیان نیز افزایش یافته بود.

بخش سرزمین مجازی کودک و عضویت بیشترین مراجعه کنندگان را داشت. مراجعه کنندگان تا پایان وقت نمایشگاه کودکانشان را به غرفه آورده و در بخش سرزمین مجازی کودک ثبت نام می کردند.

یکی از جاذبه های این بخش برای خانواده ها ثبت عکس کودکان آن ها در سایت تبیان است. ثبت عکس یکی از ابتکارات جالب سایت تبیان است که خانواده ها استقبال گسترده ای از آن کردند.

ثبت عضویت های جدید نیز یکی از موفقیت های غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریم است. بازدیدکنندگان وقتی از نزدیک با امکانات سایت آشنا می شوند و بخصوص توضیحات کامل و جذاب همکاران را در غرفه می شنوند علاقمند می شوند تا ثبت نام کنند.

روز گذشته خبرنگاران روز نامه کیهان و رادیو جوان در مورد خدمات ارائه شده توسط موسسه تبیان در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با مهندس روستایی به گفتگو پرداختند.

گفتنی است، باشگاه کاربران تبیان، از امشب با توزیع برگه های سوال پیامکی در سطح نمایشگاه قرآن، مسابقات پیامکی خود را راه اندازی نموده و امکان شرکت بازدیدکنندگان را در این مسابقه فراهم می نماید. علاقمندان با ارسال ععد گزینه صحیح می توانند برنده یکی از جوایز ارزنده غرفه تبیان شوند. قرعه کشی مسابقه پیامکی غرفه تبیان، راس ساعت 23 هر شب و در محل غرفه و با حضور بازدیدکنندگان و علاقمندان برگزار خواهد گردید.

تنظیم: هومن بهلولی