تبیان، دستیار زندگی
مهدی محمدی برابر حریف كره‌ای سه اخطاره شد به گزارش ایسنا، در روز دوم مسابقات جهانی كشتی فرنگی، جیمی ساموئلسون ملی‌پوش وزن 66 كیلوگرم سوئد كه مهدی توكلی را شكست داده بود به همراه ماتسوموتو (كشتی‌گیر برنده‌ی قاسم رضایی در وزن ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روز دوم مسابقات جهانی كشتی فرنگی؛ هر سه كشتی‌گیر ایران حذف شدند


مهدی محمدی برابر حریف كره‌ای سه اخطاره شد

به گزارش ایسنا، در روز دوم مسابقات جهانی كشتی فرنگی، جیمی ساموئلسون ملی‌پوش وزن 66 كیلوگرم سوئد كه مهدی توكلی را شكست داده بود به همراه ماتسوموتو (كشتی‌گیر برنده‌ی قاسم رضایی در وزن 84 كیلوگرم) از ژاپن نتوانستند راهی دیدارهای فینال شوند تا دو ملی‌پوش ایران در مسابقات شانس مجدد برای كسب مدال برنز شركت نكنند.

اما در وزن 74 كیلوگرم، وارترس سامورگاچف از روسیه كه در دور دوم مهدی محمدی را شكست داده بود، به فینال راه یافت و محمدی در دیدارهای شانس مجدد برابر چوی دوك از كره‌جنوبی قرار گرفت كه در تایم سوم سه اخطاره و از دور رقابت‌ها حذف شد.

گفتنی است، پیكار پایانی وزن 66 كیلوگرم بین گرگوف از بلغارستان و رجب‌اف آذربایجانی برگزار می‌شود. در فینال وزن 74 كیلوگرم مارك مادسن از دانمارك به مصاف وارترس سامورگاچف از روسیه می‌رود و در وزن 84 كیلوگرم عالم سلیم‌اف از بلاروس و الكسی میشین از روسیه دیدار نهایی را برگزار می‌كنند.

 سوریان برنده سومین طلای تاریخ کشتی فرنگی ایران