تبیان، دستیار زندگی
آیا دیده اید كه برخی افراد به هر كجا می روند (چه فروشگاه، چه مطب پزشك و چه هتل) به راحتی پذیرفته می شوند و مورد عزت و احترام قرار می گیرند؟ می دانید چه رازی در كار این افراد نهفته است؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک قدم مانده به خورشید

راز کامیابی

خورشید

آیا دیده اید كه برخی افراد به هر كجا می روند (چه فروشگاه، چه مطب پزشك و چه هتل) به راحتی پذیرفته می شوند و مورد عزت و احترام قرار می گیرند؟ می دانید چه رازی در كار این افراد نهفته است؟ اینها چون با خودشان خوب رفتار می كنند، دیگران نیز از آنها تبعیت می كنند. وقتی شما خودتان را تحویل بگیرید، دیگران نیز شما را تحویل خواهند گرفت!

همه امور بر همدیگر مؤثرند. طریقه راه رفتن شما با طریقه حرف زدنتان مرتبط است و لباس پوشیدن شما بر روحیه تان تأثیر می گذارد.

در یك كلام: مردم با شما همانگونه رفتار خواهند كرد كه شما با خود رفتار می كنید. همین حالا اقدام كنید.

شخصی می گفت : منزل شما بر روحیه شما تأثیر می گذارد. برای خود خانه ای بسازید كه وقتی واردش می شوید روحتان تازه شود. آراستگی و تمیز بودن، هیچ خرجی ندارد. زندگی كردن در یك آپارتمان یك اتاقه ولی تمیز، بهتر از زندگی در یك كاخ درهم و برهم است.

اگر می خواهید موفق باشید، باید از هم اكنون مانند افراد موفق زندگی كنید و موفقیت را از هم اكنون در خود احساس كنید. برای حس موفقیت باید احساس های خوب را در خود تولید کنید . تولید یک احساس مثبت هزینه ای در بر ندارد . یک "آفرین" گفتن برای کمک به یک فرد روشندل هیجانی خوب و انرژی زا را در شما ایجاد می کند که شاید با خرید یک دست لباس نو برابری نکند .

پروانه

لذا نحوه و کیفیت یک زندگی می تواند یاد گرفتنی باشد . هیچ وقت هم برای یاد گرفتن آن دیر نیست . همین حالات درونی خوب و انرژی بخش است که عزت نفس فرد را بالا برده و از درون حس بزرگ منشی را به او القا خواهد کرد . شخصیت بزرگ منش نه تنها خود مورد قبول و پذیرش دیگران است بلکه دیگران را نیز بی ارزش و بی حرمت فرض نمی کند و به حقوق و خواسته های آنها توجه دارد و اینجاست که یک ارتباط رضایت بخش متقابل میان او و دیگران ایجاد می شود .

* در یك كلام: مردم با شما همانگونه رفتار خواهند كرد كه شما با خود رفتار می كنید. همین حالا اقدام كنید.

اگر بخواهی منتظر زمان كاملاً مناسب باشی، هیچوقت  چنین زمانی نخواهد آمد اما اگر می خواهی كاری را واقعاً انجام دهی باید همه چیز را كنار بگذاری و همین الان آن را انجام دهی.

شروع

تغییرات با اراده شما و البته استحکام در این اراده ممکن است . آنچه باعث به تعویق افتادن تغییرات می شود تصمیم نگرفتن است و تصمیم نگرفتن یک تصمیم است با نتیجه ای منفی. بنابراین به جای یک تصمیم با نتیجه منفی تصمیمی با کارامدی کافی داشته باشید . هر بهانه ای را کنار  بگذارید و شروع به تولید احساس خوب در خود کنید . مگر می شود هیچ زمینه ای برای این تولید انبوه فراهم نباشد . چشم ها را باید شست.

اطلاعات

فراوری و تنظیم : کهتری

کتاب " بسوی آرامش " در فروشگاه تبیان اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران می گذارد .

مقالات مرتبط

بدون تعادل غرق می شوید

برای زندگی شارژ شوید!

بپا جا نمونی

نسخه ای برایم بپیچید

فوتبال درس زندگی

راه اندازی فیلترینگ مغز

هزاران چرای بیهوده

در جستجوی خوشبختی

محنت حال و لذت آینده

به استرس لبخند بزنید

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.