تبیان، دستیار زندگی
دهمین روز از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با استقبال بی شمار علاقمندان و بازدیدکنندگان همراه بود. غرفه تبیان نیز همچون روز های دیگر مملو از کاربران و مراجعین بود و مراجعین از خدمات ارائه شده توسط موسسه بهره مند می شدند، به حدی که حتی تا آخر وقت نیز ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال بی سابقه از غرفه تبیان

غرفه تبیان در هجدهمین نمایشگاه قرآن کریم

دهمین روز از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با استقبال بی شمار علاقمندان و بازدیدکنندگان همراه بود. غرفه تبیان نیز همچون روز های دیگر مملو از کاربران و مراجعین  بود و مراجعین از خدمات ارائه شده توسط موسسه بهره مند می شدند، به حدی که حتی تا آخر وقت نیز بازدیدکنندگان به غرفه مراجعه می کردند.

بخش سرزمین مجازی کودک نیز روز شلوغ و پویایی را پشت سر گذاشت و سرکار خانم فروزان کیا با روی خوش و صبر و حوصله ای بسیار پاسخگوی مراجعین بود.

غرفه تبیان شاهد عضویت بسیاری از علاقمندان به سایت تبیان و چند پژوهشگر نیز در شبکه اندیشمندان قرآنی نیز ثبت نام نمودند.

غرفه تبیان در هجدهمین نمایشگاه قرآن کریم

«حجت‌الاسلام و المسلمین دكتر حمید شهریاری» رئیس مركز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و دبیر شورای عالی اطلاع رسانی، شب گذشته مهمان غرفه تبیان بود و با مسئولین غرفه تبیان به گفتگو پرداخت.

غرفه تبیان در هجدهمین نمایشگاه قرآن کریمغرفه تبیان در هجدهمین نمایشگاه قرآن کریم

گزارشگر برنامه «بهار قرآن» که از شبکه یک سیما در حال پخش می باشد، با مهندس روستایی در باره غرفه تبیان به مصاحبه پرداخت. همچنین باشگاه خبرنگاران جوان نیز، گزارش تصویری ویژه ای از نرم افزار «مشکات 2» تهیه کرده که روز دوشنبه ساعت 19:10 دقیقه از شبکه اول پخش می شود.

گفتنی است، به طور کلی روز نهم برای غرفه تبیان روزی بسیار فعال و پر استقبال بود.

تنظیم: هومن بهلولی