تبیان، دستیار زندگی
با دریافت مجوز از مسئولین برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، فروش بازی های رایانه ای تولیدی موسسه نیز در غرفه تبیان آغاز گردید....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارائه بازی های رایانه ای توسط غرفه تبیان

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن

با دریافت مجوز از مسئولین برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، فروش بازی های رایانه ای تولیدی موسسه نیز در غرفه تبیان آغاز گردید.

از این پس علاقمندان به بازی های رایانه ای می توانند ضمن بازی در غرفه تبیان، محصولات رایانه ای تولید شده توسط موسسه را نیز تهیه نمایند.

مهندس زاده حسین مسئول کل بودجه سازمان صدا و سیما

روز گذشته مهندس زاده حسین مشاور و مدیرکل سابق روابط عمومی آموزش و پرورش و مسئول کل بودجه سازمان صدا و سیما از نزدیک با بخش های مختلف موسسه و خدمات ارائه شده توسط غرفه تبیان در بزرگترین رویداد قرآنی امسال آشنا شد.

همچنین خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فعالیت های بخش دین و اندیشه تبیان و راه اندازی شبکه اختصاصی قرآنی توسط تبیان با مهندس شکوری مصاحبه نموده و در خصوص شبکه اختصاصی کودک و نوجوان نیز با مهندس سلطانی به گفتگو پرداخت.

با توجه به وجود نرم افزار های مختلف قرآن برای موبایل، بخش فنی  موسسه تبیان اقدام به تولید نرم افزار قرآن با فرمت JAR نموده که ویژگی های منحصر به فردی دارد.

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن

این قرآن با رسم الخط عثمان طه بوده که مزیت هایی در پی دارد. سایز و اندازه مناسب و چشم نواز بودن خود رسم الخط عثمان طه ، استاندارد بودن این رسم الخط برای قرائت قرآن بوده که افراد با عادت کردن به این رسم الخط معمولا در تلاوت با گونه های دیگر نوشتاری با مشکلاتی مواجه می شوند، و نکته ای بسیار مهم بدون غلط بودن نرم افزار تولیدی بوده که بسیار پر اهمیت است. این قرآن با ترجمه زیبا و دلنشین، قابلیت نصب بر روی اکثر تلفن های همراه از جمله گوشی های لمسی را دارد.

گفتنی است، این نرم افزار به صورت بلوتوث همه روزه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

تنظیم: هومن بهلولی