تبیان، دستیار زندگی
عریف كرد  كارگردان و نویسنده سینما گفت: دفاع مقدس برای مردم ایران، منبع نورانی بسیار خوبی است كه می توانند از آن جهت بگیرند. احمد رضا درویش، نویسنده و كارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: هشت سال دفاع مقدس برای ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هشت سال دفاع مقدس را می‌توان در مقاومت، ایثار و شهادت تعریف كرد


 كارگردان و نویسنده سینما گفت: دفاع مقدس برای مردم ایران، منبع نورانی بسیار خوبی است كه می توانند از آن جهت بگیرند.

احمد رضا درویش، نویسنده و كارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگارشبستان گفت: هشت سال دفاع مقدس برای ایران منبع نورانی بسیار خوبی است كه می‌توانند اهداف انقلاب اسلامی را خوب بیان كند و راهبر مفیدی برای دوست‌داران اسلام و ارزش‌های معنوی است.

كارگردان فیلم سینمایی ''دوئل'' تاكید كرد: به دلیل همین ویژگی بسیار مهم این دوران، باید در حفظ آن تلاش كنیم تا دشمنان این مرز و بوم خلاء آن را در میان مردم مومن ومقتدر ایران، احساس نكنند.

كارگردان فیلم سینمایی ''سرزمین خورشید'' اظهار كرد: سینماگران با ساخت آثار در خور توجه و مطرح می‌توانند جلوه بسیار خوبی از این نماد ملی – ارزشی بیافرینند.

درویش در پایان تصریح كرد: هشت سال دفاع مقدس را می‌توان در مقاومت، ایثار و شهادت تعریف كرد پس وظیفه هر هنرمند مسلمان و متعهدی است كه بتواند در این عرصه قدم بردارد و در غیر این صورت سینمای دفاع مقدس رو به فراموشی خواهد رفت.