تبیان، دستیار زندگی
وظیفه خود را در برابر دفاع مقدس فراموش نکنند كارگردان سینما و تلویزیون گفت: دفاع مقدس در بین مردم از جایگاه ویژه‌ای برخودار است و باید در حفظ این ارزش حماسی، تلاش كرد. رسول صدر عاملی، كارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رسول صدر عاملی: سینما گران وظیفه خود را در برابر دفاع مقدس فراموش نکنند


كارگردان سینما و تلویزیون گفت: دفاع مقدس در بین مردم از جایگاه ویژه‌ای برخودار است و باید در حفظ این ارزش حماسی، تلاش كرد.

رسول صدر عاملی، كارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگارشبستان گفت: پس از انقلاب اسلامی، هشت سال حماسه و دفاع مقدس، یكی از ارزش‌های مهمی است كه در حفظ و حمایت از آن تلاش بیشتری لازم است.

كارگردان فیلم سینمایی ''دختری با كفش‌های كتانی'' افزود: تنها كسانی كه می‌توانند معنویت بیشتری به این ارزش بدهند، سینماگران متعهد هستند كه با قاب دوربین خود، تصاویر زیبایی از دلاوری‌های بچه‌های جنگ را به نمایش بگذارند.

كارگردان فیلم سینمایی '' من ترانه پانزده سال دارم'' اظهار كرد: با توجه به اینكه در گذشته نه چندان دور شاهد آثار زیبا و در خور توجهی بودیم ولی امروزه به سینمای جنگ، اهمیت چندانی داده نمی‌شود و كسی هم مسئولیت این بی‌توجهی را بر عهده نمی‌گیرد.

صدرعاملی،تصریح كرد: سینمای دفاع مقدس یعنی اینكه بتوان ذره كوچكی از ایثارگری‌های شجاع‌دلان جبهه و جنگ را به تصویر كشید. پس باید هر چه بیشتر این سینما مورد حمایت دست‌اندركاران فرهنگی كشور و سینماگران قرار گیرد.