تبیان، دستیار زندگی
اکران «بید مجنون» در تهران به پایان رسید. این فیلم که از 48 روز پیش روانه سینماها شد ، تقریبا 300میلیون تومان فروخت. فیلم «شکلات» ساخته افشین شرکت از امروز در گروه سینمایی استقلال جای فیلم «بید مجنون» را می گیرد. در این فیل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«بید مجنون» رفت ، «شکلات» آمد


اکران «بید مجنون» در تهران به پایان رسید. این فیلم که از 48 روز پیش روانه سینماها شد ، تقریبا 300میلیون تومان فروخت.

فیلم «شکلات» ساخته افشین شرکت از امروز در گروه سینمایی استقلال جای فیلم «بید مجنون» را می گیرد. در این فیلم امین حیایی ، رحیم نوروزی ، چکامه چمن ماه ، شبنم طلوعی و سیروس گرجستانی ایفای نقش می کنند. «شکلات» قصه دوستی یک بازیگر معروف سینما با یک فارغ التحصیل رشته مهندسی است.

ماه رمضان از چهارشنبه هفته آینده شروع می شود. سینماها به مناسبت آغاز این ماه یک فیلم کمدی را اکران خواهند کرد. فیلم «انتخاب» ساخته تورج منصوری که

چون ماهایا پطروسیان و مهران غفوریان در آن ایفای نقش می کنند. پیش از این قرار بود فیلم «مکث» به کارگردانی سامان مقدم در اول ماه رمضان اکران شود اما به دلایلی اکران این فیلم به تعویق افتاد. فیلمهای کمدی «نوک برج» و «اسپاگتی در 8دقیقه» با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند. «نوک برج» در مدت 33 روز حدود 215میلیون تومان فروخته و فیلم اسپاگتی در مدت 40روز حدود 208 میلیون تومان برای گیشه خود فراهم کرده است.

فیلم اسپاگتی فقط تا هفته آینده فرصت دارد که رقم فروش خود در تهران را به رقم ثابتی برساند. فیلم «گیلانه» ساخته رخشان بنی اعتماد که از 2 هفته پیش روانه سینماها شده ، از استقبال خوبی برخوردار است. این فیلم تاکنون حدود 45 میلیون تومان فروخته است.

فیلم «پشت پرده مه» ساخته پرویز شیخ طادی در 6سالن سینما در تهران اکران است. این فیلم تاکنون 5میلیون تومان فروخته است. «پشت پرده مه» از تولیدات سازمان صداوسیماست و از جشنواره های فیلم فجر و کودک اصفهان چند جایزه دریافت کرده است.

مطالب مرتبط

حیایی با شکلات می آید