تبیان، دستیار زندگی
کواندو"  23 تکواندو کار برتر کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند.  تا کنون 15 کشور برای شرکت در مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر اعلام آمادگی کردهاند. - مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو جهت شرکت در پانزدهمین دوره...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"اخبار کوتاه از تکواندو"

23 تکواندو کار برتر کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

تا کنون 15 کشور برای شرکت در مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر اعلام آمادگی کردهاند.

- مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو جهت شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر، با حضور بهترین های کشور روز جمعه11 بهمن در سالن شهید کیانپور شهرستان کرج برگزار می شود.

- در پایان این پیکارها 32 تکواندو کار برگزیده به اردوی تیم ملی راه خواهند یافت  که از 12 بهمن ماه در مجموعه ورزشی آزادی تشکیل می گردد.

- بنا به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهار تکواندو کار به اسامی هادی ساعی، مجید افلاکی و یوسف کرمی به دلیل کسب نشان طلا در رقابت های قاره ای و جهانی در سال 2002 و بهزاد خداداد به خاطر کسب 3 نشان متعدد در این رقابت ها از حضور درمسابقات انتخابی معاف و مستقیماً به اردوی آمادگی دعوت شدند.

**  میهمانان خارجی تکواندو  15 تیم شدند.

- با اعلام آمادگی تیم ملی تکواندو روسیه، شمار کشورهایی که تاکنون برای شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر اعلام آمادگی کرده اند، به عدد 15 رسید.

فدراسیون تکواندو روسیه روز گذشته با ارسال نمابری اعلام کرد: با 8 تکواندو کار مرد در این پیکارها که طی روزهای 30 بهمن تا 2 اسفند در تهران برگزار می شود، شرکت می کند.

پیش از این نیز تیم های آلمان، هلند، بلژیک، لیبی، عراق، عربستان، هند، آذربایجان، کویت، فیلیپین، ارمنستان، اتحادیه عرب، مالزی و اردن آمادگی خود را اعلام کرده بودند.