تبیان، دستیار زندگی
اسب در تهران آغاز شد یكصد سواركار به رقابت پرداختند روز نخست دوازدهمین دوره‌ی مسابقات پرش با اسب فدراسیون جهانی سواركاری برگزار شد. در این دوره از مسابقات كه به همت فدراسیون سواركاری و همكاری شركت مشاوران آپت و به مناسبت هفت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوازدهمین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی پرش با اسب در تهران آغاز شد

یكصد سواركار به رقابت پرداختند


روز نخست دوازدهمین دوره‌ی مسابقات پرش با اسب فدراسیون جهانی سواركاری برگزار شد.

در این دوره از مسابقات كه به همت فدراسیون سواركاری و همكاری شركت مشاوران آپت و به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس در مجموعه‌ی سواركاری نوروزآباد تهران برگزار شد یكصد سواركار از هفت استان كشور با یكدیگر به رقابت پرداختند. در این رقابت ها كه به مدت دو روز برگزار می‌شود سواركاران نامدار كشور برای حضور در رده‌بندی برترین سواركارهای جهان كه از سوی فدراسیون جهانی این رشته اعلام می شود با یكدیگر مسابقه خواهند داد.

از نكات حاشیه‌ای این مسابقات می‌توان به ترمیم پیست این مسابقات، جایگاه تماشاگران و VIP با طراحی جدید از سوی شركت آپت اشاره كرد كه به گفته‌ی شركت كنندگان و تماشاگران امكانات ساخته شده در این مجموعه در كشور بی‌نظیر است.

1500 نفر تماشاگر روز اول این مسابقات را از نزدیك نظاره كردند. همچنین نماینده‌ی فدراسیون جهانی سواركاری بر روند چگونگی این مسابقات نظارت داشت.

روز دوم این رقابت‌ها روز جمعه و با حضور برخی از نمایندگان مجلس، سفرای چند كشور خارجی در تهران و رییس سازمان تربیت بدنی برگزار خواهد شد و در نهایت سه سواركار برتر كه پس از انجام چهار مرحله مشخص شوند به جمع سواركاران برتر جهان اضافه خواهند شد.