تبیان، دستیار زندگی
بهروز رهبری فرد: حقوق نگرفتن بهانه است؛ بد بازی می‌كنیم مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حقوق نگرفتن تنها یك بهانه است، بازیكنان ما ضعیف بازی می‌كنند و پیراهن پرسپولیس برای برخی از آنان بی‌ارزش شده است. بهروز رهبری‌فرد در خصوص...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد شدید کاپیتان پرسپولیس از بازیکنان این تیم

بهروز رهبری فرد:
حقوق نگرفتن بهانه است؛ بد بازی می‌كنیم


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حقوق نگرفتن تنها یك بهانه است، بازیكنان ما ضعیف بازی می‌كنند و پیراهن پرسپولیس برای برخی از آنان بی‌ارزش شده است.

بهروز رهبری‌فرد در خصوص بازی‌های ضعیف تیم پرسپولیس در سه بازی گذشته‌ی لیگ برتر به ایسنا، گفت: مشكل اصلی پرسپولیس بازی ضعیف و پرانتقاد بازیكنان آن است و حقوق نگرفتن تنها بهانه‌ای است برای توجیه شكست‌ها و ناكامی‌هایی كه در این چند هفته اتفاق افتاده است. به نظر می‌رسد كه برخی از بازیكنان پرسپولیس تمام توان خود را در زمین به كار نمی‌گیرند و پیراهن پرسپولیس برای این بازیكنان كم كار، بی‌ارزش شده است.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته، وقتی پرسپولیس از تیم حریف عقب می‌افتاد، تمام بازیكنان تیم برای جبران به آب و آتش می‌زدند، اما اكنون بعد از دریافت گل، نه تنها برای جبران آن حمله نمی‌كنیم، بلكه منتظر گل‌های بعدی نیز می‌مانیم. بازیكنان ما تلاش زیادی برای فرار از شكست انجام نمی‌دهند و خیلی عادی بازی را ادامه می‌دهند.

رهبری‌فرد پرداخت نشدن حقوق بازیكنان را در شكست روز جمعه برابر شموشك بی‌تاثیر دانست و تاكید كرد: بازیكنان پرسپولیس آن‌قدر پیش قراردادشان بالا هست كه اگر حقوق خود را نیز دریافت نكنند، مشكلی برایشان پیش نمی‌آید. اگر مسایل مالی تا این حد در عملكرد یك تیم و بازیكنان آن تاثیرگذار است، پس بازیكنان شموشك باید به جای دویدن در زمین قدم بزنند. حقوق نگرفتن دلیل مناسبی برای شكست یك تیم نیست.

مدافع پرسپولیس در خصوص تغییرات كادر فنی تیمش اظهار كرد: كادر فنی تیم ما مشكلی ندارد. پروین و ابراهیمی در گذشته به موفقیت‌های زیادی رسیده‌اند. این بازیكنان هستند كه بی‌انگیزه بازی می‌كنند و بازی ضعیفی را از خود به نمایش می‌گذارند. تنها راه خروج از این بحران ایجاد رقابت میان بازیكنان برای قرار گرفتن در تركیب اصلی تیم است. بازیكن باید این واقعیت را بداند كه اگردر زمین خوب بازی نكند، امكان تعویض او توسط مربیان وجود دارد. در این سه بازی گذشته، چند تن از بازیكنان تیم ما با وجود عملكرد ضعیفی كه داشتند، باز هم در تركیب اصلی تیم قرار گرفتند. عدم وجود رقابت در تیم موجب افت نیمكت نشینان و بازیكنان اصلی خواهد شد.

رهبری‌فرد در پایان خاطر نشان كرد: پرسپولیس فرصت زیادی ندارد. در این سه بازی امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید این هفته تمام بازی‌های ضعیفی را كه انجام دادیم، جبران كنیم.

 اختلاف رهبری فر با سوبل 

 پروین انصاریان ، جباری و رهبری فر را نمی خواهد