تبیان، دستیار زندگی
دریافت نشان شجاعت ، افتخاری برای جامعه بزرگ ورزش های رزمی است. درالمپیک 2004 ، فقط مدال طلا من را راضی می کند. هادی ساعی، ملی پوش تکواندو که هفته گذشته مفتخر به دریافت نشان شجاعت از دست رییس جمهوری شد، کسب این نشان را حاصل ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هادی ساعی، دارنده 5 مدال طلای جهان:

دریافت نشان شجاعت ، افتخاری برای جامعه بزرگ ورزش های رزمی است.

درالمپیک 2004 ، فقط مدال طلا من را راضی می کند.

هادی ساعی، ملی پوش تکواندو که هفته گذشته مفتخر به دریافت نشان شجاعت از دست رییس جمهوری شد، کسب این نشان را حاصل تلاش و پشتکار خود، کلیه دست اندرکاران فدراسیون ، مربیان و تمامی اعضای تیم ملی دانست و گفت: خیلی خوشحالم، البته نه به دلیل اینکه هادی ساعی مفتخر به دریافت این نشان شده ، بلکه بیشتر به این دلیل که  این افتخار نصیب جامعه بزرگ ورزش های رزمی و تکواندو شده است.

دارنده نشان برنز المپیک سیدنی و 5 مدال طلای پیکارهای جهانی ، همچنین با اشاره به بازیهای 2004 آتن افزود: تمام سعی خود را به کار خواهم بست تا با دریافت مجوز حضور در المپیک آتن ، مدال طلای این رقابت ها را به دست آورم تا مردم عزیز کشورم را شاد کنم.

ساعی گفت: از لحظه ای که درالمپیک سیدنی به ناحق روی سکوی سوم ایستادم به خودم قول دادم که در آتن دو پله بالاتر بایستم و اطمینان دارم در المپیک 2004 فقط مدال طلا مرا راضی می کند نه چیز دیگر!

وی بار دیگر تاکید کرد: در سیدنی حق من مدال طلا بود.

پر امتیاز ترین و بهترین تکواندو کار جهان در سال  2000 و 2001  همچنین گفت: با همه این اوصاف باید اضافه کنم که آتن پایان کار من نخواهد بود و اگر احساس کنم بعد از المپیک هم می توانم در راه کسب افتخاراتی تازه در خدمت تیم ملی تکواندو باشم، از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهم کرد.

ساعی همچنین گفت: در پایان دوران قهرمانی به حرفه مربیگری روی خواهم آورد تا تجربیاتی که طی سالها حضور در میادین بین المللی، قاره و جهانی به دست آوردم، در اختیار نسل جدید تکواندو قرار دهم.