تبیان، دستیار زندگی
" فرد متواضعی بود. انسان شجاعی بود. خوش فکر و خوش قریحه بود. زحمت کشیده و درس خوانده بود. بی طمع و بدون چشم داشت به مال و مقام کار می کرد. به کار علاقه داشت و صداقت اخلاص و وفای او را همه می دانند. او یک شخصیت از همه نظر ممت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری مراسم سالگرد شهید هاشمی نژاد


" فرد متواضعی بود. انسان شجاعی بود. خوش فکر و خوش قریحه بود. زحمت کشیده و درس خوانده بود. بی طمع و بدون چشم داشت به مال و مقام کار می کرد. به کار علاقه داشت و صداقت اخلاص و وفای او را همه می دانند. او یک شخصیت از همه نظر ممتاز بود. "

مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی)

درود و صلوات بیکران الهی بر روان پاک و مطهر شهید هاشمی نژاد(ره) که همچون ستاره درخشانی از آسمان انقلاب اسلامی پروانه وار برای اسلام عزیز سوخت و تا آخرین لحظه در میثاق خویش با امام (ره) پایمردی نمود.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی حوادث و جریانات ناگواری بر پیکره انقلاب وارد آمد که بازبینی هر کدام به نوبه خود فصل نوینی برای تداوم فرهنگ اصیل اسلامی و آرمانهای انقلاب خواهد بود.

شهید هاشمی نژاد (ره) در عصر پیروزی انقلاب اسلامی که سفاکان منافق صفت، محراب این مرز و بوم را به خون اولیای الهی گلگون می ساختند و در اوج گستاخی دشمنان داخلی و خارجی مأذنه ای رفیع، رفیع تر از همه بر برجها ساخته بود تا نجواهای پنهانی اش را رساتر از هر فریاد به گوش غفلت زدگان و راه گم کردگان برساند. او عارفی اهل حماسه بود و شهادت در راه خدا را برای علو کلمه الله و پایدارماندن شریعت و مکتب علوی فوض عظیم می دانست. شهادت این عالم مهاجر الی الله که عمر مبارک خود را در راه ترویج معارف حقه اسلام، با بیان و قلم سپری نمود، موجی از تنفر علیه منافقان و تروریسم را در دلهای مردم بزرگوار این خطه برپا نمود. شهید هاشمی نژاد (ره) متعلق به همه مردم ایران بود و از ذخایر حوزه علمیه بشمار می رفت. او اسوه علم و عمل و در عرصه قلم و بیان از نوادر عصر و مورد احترام همه اندیشمندان و متفکران و روشنفکران بود. سرانجام روح بلند او در روز شهادت کریم اهل بیت حضرت جوادالائمه )ع( پس از انجام رسالت همیشگی تدریس توسط منافقین سیه روی به شهادت رسید و روح ملکوتی او را از قفس تن رهایی داد و فریاد رسوایی شب پرستان و طلوع خورشیدی دوباره در آسمان شهر نوید داد. فریاد رستگاری از مأذنه شهادت هاشمی نژاد برخاست و او را به میهمانی جدش رسول خدا (ص) برد.

از عموم امت شهید پرور و متدین مشهد، علمای اعلام و اساتید معظم، روحانیت و دانشگاهیان عزیز و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، اصناف، تشکلها و انجمنهای اسلامی دعوت می شود در مراسمی که به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد شهادت آن شهید والا مقام برگزار می گردد شرکت نمایند.

زمان: روز پنج شنبه 7/7/84 از ساعت 9 الی 11 صبح

مکان: جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه (ع)- مسجد جامع گوهرشاد

سخنران: حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای علم الهدی امام جمعه محترم مشهد مقدس

روابط عمومی تبیان خراسان رضوی