تبیان، دستیار زندگی
فرصت را از دست ندهید، علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف 33 درصدی، در قرعه کشی کمک هزینه حج عمره نیز شرکت نمایید. تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جایزه کمک هزینه حج عمره ویژه ماه مبارک رمضان

هدیه

ماه مبارک رمضان فرا رسید . ماهی که همگی مهمان سفره بی بدیل الهی هستیم . باشگاه کاربران تبیان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان خدمتی ویژه و منحصر به فرد را به شما عزیزان هدیه می کند. ما برای شما عزیزان در این ماه دو هدیه در نظر گرفته ایم. شاید بسیاری از شما عزیزان مایل بوده‌اید که عضو ویژه تبیان شوید ولی به دلایل مختلف تاکنون اقدام به این کار نکرده‌اید.

باشگاه کاربران تبیان تصمیم دارد فقط و فقط در این ماه بسته عضویت ویژه را با 33 درصد تخفیف به مبلغ 10000 تومان به شما عزیزان تقدیم نماید .

چنانچه مایلید عضو ویژه تبیان شوید و از این تخفیف ویژه استفاده نمایید تنها تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارید که ثبت نام نمایید .

اما مژده دوم ما به شما عزیزان، آن است که کلیه افرادی که در این ماه عضو ویژه تبیان شوند در قرعه کشی کمک هزینه سفر حج عمره در پایان ماه مبارک رمضان شرکت داده خواهند شد .

فراموش نکنید که : تنها تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارید که از تخفیف 33 درصدی عضویت ویژه و شرکت در قرعه کشی حج عمره تبیان شرکت نمایید .


باشگاه کاربران تبیان

اگر می خواهید عضو تبیان شوید اینجا کلیک کنید

اگر می خواهید عضو ویژه تبیان شوید اینجا کلیک کنید

راهنمای عضویت ویژه در سایت تبیان

عضویت ویژه چیست و خدمات بسته عضویت ویژه شامل چه مواردی است ؟