تبیان، دستیار زندگی
جشن پیروزی و ركورد شكنی میلانی‌ها در لیگ فوتبال ایتالیا تیم فوتبال اینتر میلان یكشنبه شب با شایستگی به یك پیروزی یك برصفر بر فیورنتینا دست یافت و به مكان دوم سری آ فوتبال ایتالیا صعود كرد. به گزارش خبرگزاری رویترز از رم ، یك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلزنی رونالدو و پیروزی میلان


جشن پیروزی و ركورد شكنی میلانی‌ها در لیگ فوتبال ایتالیا

تیم فوتبال اینتر میلان یكشنبه شب با شایستگی به یك پیروزی یك برصفر بر فیورنتینا دست یافت و به مكان دوم سری آ فوتبال ایتالیا صعود كرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از رم ، یك گل زودهنگام" اوبافمی مارتینز " كه حاصل پاس لوییس فیگو مرد برتر میدان بود این پیروزی را نصیب اینترمیلان كرد .

با این پیروزی اینتر با كسب دوازده امتیاز از پنج بازی و سه امتیاز كمتر از یوونتوس صدرنشین مسابقات كه روز شنبه در خانه پارما دو بر یك پیروز شده بود پشت سر این تیم قرار گرفت .

آث میلان رقیب همشهری اینتر نیز به موفقیت دست یافت و پائولو مالدینی كاپیتان آن ركورد پانصد و هفتاد و یكمین حضور خود را در لیگ برتر ایتالیا با كمك به تیمش برای كسب یك پیروزی دو بر صفر بر تیم قعر جدولی " تره ویسو " جشن گرفت . وی ركورد دینوزوف را كه570بار در لیگ حضور یافته بود شكست .

پیروزی میلان این تیم را با ده امتیاز در مكان چهارم جدول بافیورنتینا ، پالرمو و لاتزیو سهیم كرد . تیم لیوورنو پس از یك پیروزی دو برصفر بر اسكولی با یازده امتیاز در مكان سوم قرار گرفت .

دو گل رونالدو تزلزل پذیری رئال مادرید را در لیگ اسپانیا از بین برد

دوگل رونالدو مهاجم برزیلی باشگاه رئال مادرید كمك كرد تا این تیم به دومین پیروزی پیاپی خود در لیگ فوتبال اسپانیا ظرف چهار روز دست یافته و تیم قعرجدولی آلاوز را با نتیجه سه بر صفر مغلوب كند .

به گزارش خبرگزاری رویترز از مادرید ، رونالدو ستاره برزیلی پس از انكه آلاوز در نیمه اول پا به پای رئال مادرید پیش رفت ، با یك شوت سنگین در دقیقه58بن بست موجود را شكست .

هفت دقیقه به پایان وقت قانونی بازی ، رونالدو دوباره با یك حركت انفرادی گل دوم را به ثمر رساند و گوتی هافبك رئال در وقت تلف شده یك گل دیگر به آن افزود .

این گل به رئال كمك كرد تا شروع شكننده‌اش را در این فصل پشت سر گذاشته و با نه امتیاز در كنار والنسیا ، دپورتیوو لاكورونا و اوساسونا در مكان سوم جدول " لا لیگا" قرار گیرد.

"سلتا ویگو " تیم صعود كرده لیگ دسته اول اسپانیا به شروع جالب خود در این فصل ادامه داد و با یك پیروزی دو بر یك بر سویل با12امتیاز در صدر جدول قرار گرفت .