تبیان، دستیار زندگی
صحبت هاى فرانس بكن باوئر درباره تیم ملى ایران و آینده این تیم در جام جهانى2006در سایت پر مخاطب «GOAL» منعكس شده است. در این خبر كوتاه كه با عنوان «بكن باوئر چهره ایران را دوست دارد» آمده است : «فرانس بكن باوئر كه سابقه قهرما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمجید بکن باوئر از کریمی ،مهدوی کیا، هاشمیان و زندی


صحبت هاى فرانس بكن باوئر درباره تیم ملى ایران و آینده این تیم در جام جهانى2006در سایت پر مخاطب «GOAL» منعكس شده است. در این خبر كوتاه كه با عنوان «بكن باوئر چهره ایران را دوست دارد» آمده است : «فرانس بكن باوئر كه سابقه قهرمانى در جام جهانى را چه به عنوان سرمربى و چه به عنوان بازیكن دارد مى گوید ایران قادر به صعود به مرحله دوم جام جهانى است. این اسطوره كه دوم اكتبر از ایران بازدید مى كند در مصاحبه با یكى از خبرگزارى هاى ایران گفته كه ایران در صورت داشتن كمى شانس و گروه مناسب مى تواند از مرحله گروهى صعود كند. سایت «GOAL» به این نكته اشاره كرده كه ستاره هاى شاغل در آلمان كه عضو تیم ملى این كشور نیز هستند به خوبى مورد توجه بكن باوئر هستند و هر هفته عملكرد آنها را در دسته اول بوندس لیگا زیر نظر دارد. این سایت در پایان به نقل از بكن باوئر مى نویسد: «على كریمى، وحید هاشمیان، مهدى مهدوى كیا و فریدون زندى، ستون اصلى ایران در جام جهانى هستند. شیوه بازى آنها بسیار تكنیكى و هجومى است و در میان فوتبالدوستان آلمانى، شهرت خوبى دارند.»

لازم به ذکر است که بکن باوئر برای دعوت رسمی از تیم ملی ایران برای شرکت در جام جهانی ، یکشنبه هفته آینده وارد تهران می شود.