تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حریف ما در هفته پنجم لیگ برتر تیم خوبی است، اما ناصر حجازی در كادر فنی این تیم كاره‌ای نیست. امیر قلعه نوعی روز دوشنبه درباره دیدار حساس دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز كه پنج شنبه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نوعی: حجازی كاره‌ای نیست


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حریف ما در هفته پنجم لیگ برتر تیم خوبی است، اما ناصر حجازی در كادر فنی این تیم كاره‌ای نیست.

امیر قلعه نوعی روز دوشنبه درباره دیدار حساس دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز كه پنج شنبه هفته جاری در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود، گفت: این دیدار مثل سایر مسابقات است و هیچ تفاوتی برای ما ندارد. در حقیقت نبرد دو تیم هم خانواده است كه امیدواریم بدون مسایل حاشیه‌ای خاتمه یابد.

سرمربی استقلال پیرامون این بازی و این كه ناصر حجازی منتقد اصلی‌اش می‌خواهد با برنامه هایش، تدابیر او را خنثی كند،تصریح  كرد: تا آنجا كه می‌دانم ناصر حجازی در كادر فنی تیم استقلال اهواز سمتی ندارد تا بخواهد تدابیر ما را خنثی كند، چراكه ایشان مشاور باشگاه است. البته برای ما فرقی نمی‌كند كه با چه كسی در كادر فنی طرف هستیم.

قلعه نوعی ادامه داد: به همه احترام می‌گذاریم. ضمن آن كه استقلال اهواز تیمی قدرتمند و با برنامه است كه توان كارهای بزرگ را دارد. تلاش خودمان را می‌كنیم تا به اهدافمان دست یابیم.

سرمربی استقلال درخصوص درگیری وی با داور دیدار برابر ابومسلم كه به تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: اصلا مشكل خاصی نبود كه متاسفانه بعضی از روزنامه‌ها آن را بزرگ كردند. در حقیت وقتی داور بازی وقت‌های تلف شده را به درستی محاسبه نكرد، گفتم مگر خواب بودی؟در آن شرایط بحران روحی و فشاری كه بر من وارد بود این حرف بیان شد كه در اصل نباید عنوان می‌شد، ولی این كه حرفهای دیگری مطرح می‌شود كمی دور از انصاف است.

قلعه نوعی تاكید كرد: استقلال پس از كسب نتیجه مساوی برابر ابومسلم كه البته در اوج برتری رخ داد، تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته و از هر نظر كاملا آماده است. روی نقاط ضعف و قوت حریف تمرین كرده‌ایم تا بتوانیم ضربات اصلی را وارد كنیم.

سرمربی آبی پوشان تهران افزود: درخصوص نیكبخت واحدی باید تاكید كنم كه وی در دیدار برابر ابومسلم یكی از بهترین‌های میدان بود و نشان داد كه در حال به اوج رسیدن است، اما این كه عنوان كرده ابومسلم دفاعی بازی كرد، اصلا چیزی مهمی نیست چراكه من هم چنین اعتقادی دارم. البته این هم نوعی تاكتیك در فوتبال است كه متاسفانه بازی را از زیبایی و جذابیت می‌اندازد. بنابراین طولانی كردن این قضیه هم زیبا نیست.

قلعه نوعی در خصوص وضعیت دورازه بانان استقلال گفت: از سنگربانان خوبی بهره می‌بریم كه هر دو عضو تیم ملی هستند جز این كه از عملكرد طالب‌لو و رحمتی رضایت داریم، اما این كه چه كسی در این هفته یا هفته‌ای آینده درون دروازه قرار می‌گیرد، مشخص نیست. یعنی هر كه در تمرین عالی باشد درون دورازه قرار می‌گیرد. بنابراین برای ما فرصتی ندارد كه چه كسی بازی می‌كند، بلكه مهم آن است كه بهترین بازیكن وارد تركیب شود.

كاپیتان پیشین تیم‌ ملی ایران و استقلال تهران پیرامون خط دفاعی تیمش اظهار داشت: اگر دقت كنید، متوجه این نكته خواهید شد كه خط دفاعی ما عملكرد خوبی دارد و اشتباهات كمتری را بروز داده است، البته در دیدار برابر ابوسلم اصلا تحت فشار قرار نگرفتند، ولی همواره با اعتماد به نفس و مسلط ظاهر شدند. این جای خوشحالی دارد چراكه در حال آبدیده‌تر شدن هستند تا در دیدارهای حساس و مهم بتوانند سربلند خارج شوند و باعث شادمانی هواداران شوند.

قلعه نوعی در ادامه گفت و گوی خود ، خط حمله استقلال را خطی زهردار عنوان كرد و افزود: هنوز4بازی در لیگ برتر انجام داده‌ایم و چون در ابتدای فصل هستیم و هنوز به هماهنگی مطلوبی دست نیافته ایم، نتایج آن متفاوت بود. به عنوان مثال در هفته نخست لیگ برتر صباباتری پر مهر را1بر4شكست دادیم، اما در هفته دوم به پاس یك به صفر باختیم. در هفته سوم در انزلی، ملوان این شهر را2بر3بردیم و پس از سالیان سال موفق به این پیروزی شدیم، اما در هفته چهارم در خانه خود با ابومسلم بدون گل مساوی شدیم. این ها تمام بیانگیر آن است كه استقلال هنوز آن تیمی كه باید باشد نیست، اما باوجود تمامی این مسایل ما با7گل زده و3گل خورده در جمع4تیم بالای جدول هستیم، نه تیم‌های بالا و نه تیم‌های پائین می‌توانند از این امر خشنود و یا نگران باشند چراكه هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. به نظر می‌رسد به زودی بتوان چهره واقعی تیم‌های مدعی را شناخت، چون تاحدود زیادی شكل اصلی خود را یافته و می‌توانند خودی نشان می‌دهند.

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: در هفته پنجم دیدار حساسی برابر استقلال اهواز انجام خواهیم داد، اما امیدوارم بیش از آنكه كه به فكر دامن زدن به مسایل حاشیه‌ای و جو گیر كردن هواداران دو تیم شویم، بهتر است به فكر ارائه فوتبالی جاندار، تماشاگرپسند و ... باشیم، فقط امیدواریم هواداران همیشه حامی ما از این بازی لذت ببرند.