تبیان، دستیار زندگی
با فدراسیون تایلند به توافق برسیم، دیدار 16 مهر برگزار می‌شود رییس فدراسیون فوتبال گفت: رایزنی‌هایی را برای برگزاری یك دیدار دوستانه با تیم ملی برزیل انجام داده‌ایم و در تلاشیم تا دیداری را با این تیم برگزار كنیم. دكتر محمد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آبان ماه ، دیدار ایران و برزیل در ورزشگاه آزادی

با فدراسیون تایلند به توافق برسیم، دیدار 16 مهر برگزار می‌شود


رییس فدراسیون فوتبال گفت: رایزنی‌هایی را برای برگزاری یك دیدار دوستانه با تیم ملی برزیل انجام داده‌ایم و در تلاشیم تا دیداری را با این تیم برگزار كنیم.

دكتر محمد دادكان اظهار كرد: فدراسیون فوتبال قصد دارد تا قبل از حضور در مسابقات جام جهانی در دیدارهایی جداگانه با تیم‌های مطرح جهان بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار كند. تیم فوتبال برزیل نیز از گزینه‌های جدی است كه به دنبال فراهم كردن شرایط این بازی هستیم.

وی افزود: اگر شرایط فراهم شود آبان ماه سال جاری و در استادیوم آزادی با تیم ملی برزیل و با حضور كلیه‌ی ستاره‌هایش دیداری را برگزار خواهیم كرد.

رییس فدراسیون فوتبال خاطر نشان كرد: بازی تیم ملی در 20 مهر ماه برابر كره‌ی جنوبی قطعی شده است و در نظر داریم پیش از حضور در سئول دیدار دیگری را نیز بانكوك برابر تایلند به انجام برسانیم كه اگر بتوانیم با فدراسیون تایلند به توافق برسیم این دیدار نیز برگزار خواهد شد.

وی تصریح كرد: پس از قرعه‌كشی رسمی مسابقات جام جهانی در 19 آذر ماه سعی می‌كنیم با تیم‌های هم گروه ایران نیز بازی‌هایی را انجام دهیم، قطعا فدراسیون نهایت تلاش خود را به كار خواهد گرفت كه تیم ملی در مسابقات جام جهانی عملكرد قابل قبولی داشته باشد.

دادكان همچنین با اشاره به سفر «بكن بائر» به ایران گفت: مسوولان برگزاری مسابقات جام جهانی 2006 آلمان پیش از شروع رسمی مسابقات جام جهانی با سفر به كشورهای شركت كننده در جام جهانی به نوعی دعوت رسمی از آنها برای حضور در آلمان به عمل می‌آورند كه سفر فرانس بكن بائر نیز در همین راستا است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌ی صنعت نفت و راه‌آهن نیز گفت: وكیل فدراسیون فوتبال به طور جدی در حال پیگیری این پرونده است و امیدواریم كه نتیجه نهایی آن به سود فوتبال كشور باشد.