تبیان، دستیار زندگی
محمد جمشیدی با اظهار تاسف از اتفاقات و مشكلات بوجود آمده در مراسم افتتاحیه مسابقات اسلامی زنان گفت: مجموعه ورزشی انقلاب هیچ نقشی در نحوه برگزاری مراسم نداشت و ما بر طبق دستور مراجع بالاتر امكانات و محل برگزاری مراسم را در ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاسف جمشیدی از مراسم افتتاحیه مسابقات اسلامی بانوان


محمد جمشیدی با اظهار تاسف از اتفاقات و مشكلات بوجود آمده در مراسم افتتاحیه مسابقات اسلامی زنان گفت: مجموعه ورزشی انقلاب هیچ نقشی در نحوه برگزاری مراسم نداشت و ما بر طبق دستور مراجع بالاتر امكانات و محل برگزاری مراسم را در اختیار فدراسیون اسلامی ورزش زنان قرار دادیم.

مدیر مجموعه‌ی ورزشی انقلاب اظهار كرد: افتتاحیه مسابقات اسلامی زنان در مجموعه انقلاب برگزار شد، اما مجموعه نقشی در این برگزاری نداشت. من در دیدارهای خود از تمرین این مراسم بارها تذكراتی كه مورد نظر بود را به مسوولان ذیربط داده بودم. این در حالی بود كه بخشی از مراسم زیبنده كشور ما نبود و خواستم كه این موضوع حذف شود.

وی ادامه داد: جنس ورزش بانوان بسیار ظریف و حساس است و باید با دقت و ظرافت بیشتری در این امر حركت كرد. این مراسم به طور حتم موفقیت‌های زیادی را داشت كه در كنار آن از ضعف‌های برخوردار بود كه باید در آن بیشتر دقت می‌شد.

جمشیدی در ادامه با اشاره به بخش پایانی مراسم افتتاحیه بانوان كشورهای اسلامی تصریح كرد: علیرغم تذكرات داده شده در آخر این مراسم شاهد مواردی بودیم كه من به شدت متاثر شدم و امیدوارم این مراسم درسی برای مسوولان برگزار كننده داشته باشد.

وی ادامه داد: وظیفه‌ی ما در اختیار قرار دادن امكانات و فضای برگزاری افتتاحیه بود و فدراسیون اسلامی ورزش زنان و كمیته‌ی ملی المپیك باید پاسخگوی مشكلات بوجود آمده باشند.

مدیر مجموعه‌ی انقلاب در پایان افزود: با توجه به این كه خود من در مراسم حضور داشتم، در هنگام اتفاقاتی كه صورت گرفت دستور جلوگیری از ادامه مراسم را دادم كه چنین شد و باز هم از اتفاقاتی كه در این مراسم افتاد متاسفم.