تبیان، دستیار زندگی
نخستین روز از هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بر خلاف سال های گذشته، با استقبال پرشور علاقمندان همراه بود، به طوری که ساعاتی قبل باز شدن درب ها، مشتاقان به قرآن و نرم افزار های قرآنی با تجمع در حیاط مصلی منتظر آغاز به کار نمایشگاه بودند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال از غرفه تبیان در نخستین روز

غرفه تبیان در هجدهمین نمایشگاه قرآن

نخستین روز از هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بر خلاف سال های گذشته، با استقبال پرشور علاقمندان همراه بود، به طوری که ساعاتی قبل باز شدن درب ها، مشتاقان به قرآن و نرم افزار های قرآنی با تجمع در حیاط مصلی منتظر آغاز به کار نمایشگاه بودند.

از دیگر تفاوت های نمایشگاه امسال می توان به کاهش محسوس تبلیغات شهری و رسانه ای در خصوص آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه قرآن اشاره کرد.

غرفه تبیان در هجدهمین نمایشگاه قرآن

موسسه تبیان امسال قصد دارد تا نمایشگاه قرآن امسال، غرفه ای متفاوت و هدفمند با غرفه های دیگر ارائه دهد. به همین منظور، از زمان تحویل غرفه تلاش نموده تا در افتتاحیه غرفه ای کامل و مجهز به نمایش بگذارد. این در حالی است که دیگر غرفه داران با گذشت چند روز از زمان تحویل غرفه فعالیت چندانی نداشتند.

غرفه تبیان در هجدهمین نمایشگاه قرآن

گفتنی است، علاوه بر ارائه دسترسی به سایت تبیان و نرم افزار های قرآنی، خدمات داده های اینترنتی(IDC)، کنسرسیوم محتوای ملی، شبکه اندیشمندان و شبکه اختصاصی کودک و نوجوان نیز به کاربران و علاقمندان به غرفه تبیان نیز ارائه خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی