تبیان، دستیار زندگی
می‌شود جدیدترین مجموعه مهران مدیری از امشب ساعت 21روی آنتن شبكه سوم سیما می‌رود. به گزارش خبرنگار ما، اولین قسمت شب‌های برره این طور آغاز می‌شود كه پس از دستگیری كیانوش استقرارزاده، او را به تبعید می‌فرستند، اما برای خودروی ح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پخش مجموعه "شب‌های برره" آغاز می‌شود


جدیدترین مجموعه مهران مدیری از امشب ساعت 21روی آنتن شبكه سوم سیما می‌رود.

به گزارش خبرنگار ما، اولین قسمت شب‌های برره این طور آغاز می‌شود كه پس از دستگیری كیانوش استقرارزاده، او را به تبعید می‌فرستند، اما برای خودروی حامل استقرارزاده حادثه‌ای پیش می‌آید و او سرگردان بیابان می‌شود. در همین زمان سر و كله شیر فرهاد پیدا می‌شود و او را به روستای برره می‌برد و از اینجاست كه ماجراهای شب‌های برره آغاز می‌شود تا مدیری بتواند در 90 قسمت شب‌های خوشی را برای مخاطبان تلویزیون به وجود بیاورد.

تا این لحظه و پس از پیش‌تولیدی نسبتاً طولانی، 11 قسمت از مجموعه مدیری به پایان رسیده و به این ترتیب با شروع پخش از امشب، گروه تولید شب‌های برره 11 قسمت از پخش جلو هستند.

این نشان می‌دهد مهران مدیری این بار به عنوان باتجربه‌ترین كارگردان كارهای روتین با برنامه‌ریزی خاصی جلو می‌رود، چون 11 قسمت فاصله داشتن از پخش، ایده‌آل‌ترین فاصله‌ای است كه گروه تولید یك مجموعه روتین می‌توانند با پخش داشته باشند.

سیامك انصاری، ساعد هدایتی، محمدرضا هدایتی، محمد شیری، شقایق دهقان، فلامك جنیدی، فاطمه هاشمی، بهنوش بختیاری، علی كاظمی، علی‌اصغر حیدری و هادی كاظمی بازیگرانی هستند كه در گروه بازیگران شب‌های برره حضور دارند. تا این لحظه اكثر بازیگران این پروژه جلوی دوربین مدیری رفته‌اند و از قرار معلوم تنها دو بازیگر هستند كه هنوز بازی آنان به طور كامل آغاز نشده است و طی روزهای آینده جلوی دوربین خواهند رفت. گروه تولید شب‌های برره تا دیروز و قبل از آغاز پخش كار، كمی آرام‌تر مراحل تصویربرداری كار را پیش می‌برند، اما از امروز و با شروع پخش كار، طبق برنامه‌ریزی‌هایی كه توسط مهران مدیری انجام شده، گروه درحال نزدیك شدن به ضبط یك قسمت در روز هستند.

سروش صحت، محراب قاسم‌خانی، خشایار الوند، محمدرضا آریان و امیرمهدی ژوله نویسندگان هستند كه با سرپرستی پیمان قاسم‌خانی در حال نگارش متن‌های مجموعه شب‌های برره هستند.

در حال حاضر گروه نویسندگان شب‌های برره حدود چهار قسمت از گروه تولید جلو هستند،‌ اما تا 30 قسمت از مجموعه توسط پیمان قاسم‌خانی طراحی شده و طبق این طراحی نویسندگان مجموعه پیش خواهند رفت.

برخلاف شایعاتی كه پیش از این حول مجموعه جدید مدیری و جالب نشدن كار او در محافل به وجود آمده بود، مدیری چند روز پیش این امر را تكذیب كرد تا مردم از امشب منتظر كاری دوست‌داشتنی از شبكه سوم سیما باشند.

به احتمال فراوان شب‌های برره از این پس، هر شب ساعت 21 روی آنتن شبكه سوم سیما خواهد رفت. این در حالی است كه پیش از این معمولاً مجموعه‌های طنز شبكه سوم سیما ساعت 22:30پخش می‌شدند، اما در حال حاضر مدیری این شانس را دارد كه همزمان با بازگشایی مدارس و شروع فصل پاییز بهترین ساعت را برای پخش كارش در اختیار داشته باشد.

منبع:بانی فیلم